آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD

Tulips Oven Toaster OT-3806BD

  • گارانتی: 18 ماهه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران
  • نوع: اون توستر برقی
  • قدرت: 1600 وات
  • ظرفیت: 35 لیتر
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: نقره ای
  • شناسه کالا: 2901278800089
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD

اون توستر تولیپس مدل OT-3806BD با توان 1600 وات به رنگ استیل و گنجایش 38 لیتری تولید شده است این دستگاه با داشتن ویژگی ها و قابلیت های تکمیلش می تواند به عنوان یک دستیار آشپزخانه خوب در خانه شما باشد و این امکان را به شما بدهد تا در زمانی کوتاه و به سادگی انواع مواد غذایی گوشتی، نان پیتزا، کیک شیرینی، جوجه و ... را در آن به راحتی بپذیرید. این دستگاه مجهز به سیستم جوجه گردان، گریل، کنترل درجه حرارت، تایمر سیستم کانوکشن، صفحه نمایشگر به همراه نور داخلی، برنامه های پخت از پیش تنظیم شده و 4 المنت در قسمت بالا و پایین در ادامه مطلب به شرح مختصری از آن ها خواهیم پرداخت.

طراحی و کاربردهای آون توستر تولیپس OT-3806BD

با نگاهی ساده به تصویر این محصول می بینید که در قسمت راست آن دکمه هایی چرخشی جهت تنظیم عملکرد این دستگاه در اختیار کاربران قرار گرفته است که به سادگی این امکان را به شما می دهد که تنظیمات لازم را با آن ها انجام دهید. با استفاده از این ولوم ها می توانید میزان حرارت دستگاه خود را از 40تا 230درجه کنترل نمایید (این میزان با توجه به حجم و نوع مواد غذایی شما می تواند متفاوت باشد)، ولوم دیگر توان المنت ها را در چهار وضعیت مختلف تعیین می کند که شامل وضعیت خاموش، المنت بالا، المنت پایین و هر دو المنت میشود و ولوم چرخشی دیگر نیز قابلیت تنظیم در حالت وضعیت های خاموش، جوجه گردان، فن هوای گرم و جوجه گردان همراه با فن هوای گرم را تعیین می کند.
در همین قسمت از آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD شما این امکان را دارید تا به کمک ولوم تایمر، بر حسب نوع پخت و حجم مواد غذایی تان، پخت غذا را تا 120 دقیقه با قابلیت قطع خودکار را تنظیم فرمایید. در قسمت بالایی این پنل نیز صفحه نمایشگر وجود دارد که عملکرد دستگاه را به شما نمایش می دهد.

بدنه خارجی و داخلی دستگاه

در ارتباط با بدنه خارجی این دستگاه باید بگوییم که این دستگاه دارای بدنه ای کاملاً عایق نسبت به حرارت می باشد و اگر شما دستگاه خود را در آخرین درجه عملکرد دستگاه نیز مورد استفاده قرار دهید، هیچ گونه گرمایی در جداره های خارجی آن احساس نخواهید کرد. از دیگر مشخصات این دستگاه داشتن پوشش بسیار مستحکم و باکیفیت در داخل این مدل از آون توستر برقی می باشد که خود از مزیت های آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD به شمار می رود؛ شما به سادگی می توانید پس از هر بار استفاده تنها با دستمالی نمدار بدنه داخلی آن را به سادگی تمیز کنید، کیفیت بالا، ضد خش بودن و مقاوم بودن این بخش نیز ازجمله ویژگی هایی می باشد که باعث می شود ظاهر درونی دستگاه نیز در طول عمر کارش، زیبا و بدون تغییر در کیفیت باقی بماند.

اهمیت کانوکشن

این تکنولوژی در مدل های جدید آون های برقی محبوبیت بسیار زیادی دارد. فن کانوکشن در آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD باعث می شود تا گرمای درون دستگاه به طور کاملاً یکنواخت پخش شود و از خمیری شدن یا عدم پخت یکدست مواد غذایی جلوگیری می کند. برای مثال اگر کیک یا شیرینی را درون این دستگاه بپزید جداره های خارجی آن برشته و درون آن کاملاً پخته خواهد شد و به هیچ عنوان داخل کیک یا شیرینی شما حالت خمیری پیدا نخواهد کرد، همین روند در پخت باکیفیت انواع مواد غذایی دیگر بسیار مؤثر بوده و تضمین کننده کیفیت بدون نقص عملکرد در این دستگاه می باشد.شما عزیزان می توانید این محصول را به همراه معتبرترین گارانتی این شرکت از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه فرمایید و این مدل را با بهترین قیمت آون توستر تولیپس در اختیار داشته باشد. توجه بفرمایید محصول شما درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد و پس از چک کردن سلامت فیزیکی کالا می توانید آن را تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
تولیپس
نوع
آون توستر
رنگ
استیل
نقره ای
کشور سازنده
ایران
گنجایش
38 لیتر
توان مصرفی
1600 وات
طول
52 سانتی متر
عرض
34 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
جوجه گردان
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
نور داخلی (LED Light)
دارد
کنترل درجه حرارت
دارد
تایمر
دارد
مشخصات طبقات
2 طبقه
سایر مشخصات
دارای برنامه های پخت از پیش تنظیم شده
دارای ۴ المنت در بالا و پایین دستگاه
شیشه دو جداره
کانوکشن
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندتولیپس
نوعآون توستر
رنگ نقره ایاستیل
کشور سازندهایران

مشخصات مقداری

گنجایش38 لیتر
طول52 سانتی متر
عرض34 سانتی متر
ارتفاع33 سانتی متر

مشخصات فنی

توان مصرفی1600 وات
جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نور داخلی (LED Light)
کنترل درجه حرارت
تایمر
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

مشخصات طبقات2 طبقه
سایر مشخصات شیشه دو جدارهدارای برنامه های پخت از پیش تنظیم شدهدارای ۴ المنت در بالا و پایین دستگاه