آون توستر برتینو مدل ROMANO-50LR
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آون توستر برتینو مدل ROMANO-50LR

Bertino Oven Toaster ROMANO-50LR

  • گارانتی: 12 ماهه تینو سرویس
  • نوع: آون توستر
  • قدرت: 1400 وات
  • ظرفیت: 40 لیتر
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: نقره ای، مشکی
  • شناسه کالا: 2901901700366
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی قیمت آون توستر برتینو مدل ROMANO-50LR

با توجه به قیمت آون توستر برتینو مدل ROMANO-50LR و کارایی و کیفیت که دارد، انتخاب این مدل می تواند از جمله بهترین انتخاب شما در میان انواع اون توستر برتینو محسوب می شود. این دستگاه که در سه رنگ متنوع سفید، نقره ای و مشکی تولید شده است که دارای ظرفیت 40 لیتر می باشد و با داشتن قطعات اصلی ساخت ترکیه با طول عمر بالایی برای شما کار خواهد کرد. این دستگاه با توان 1400 وات در طول 60، عرض 37 و ارتفاع 40 سانتیمتر تولید گردیده است که داشتن قابلیت جوجه گردان، قابلیت یخ زدایی، سیستم کنترل درجه حرارت، تایمر، گریل، سیستم کانوکشن، دوطبقه مشبک، سینی پخت کیک یا پیتزا را دارد که با وزن بسته بندی معادل 11 کیلوگرم است. عوامل مؤثر دیگری در منطقی و مناسب بودن قیمت آون توستر برتینو مدل ROMANO-50LR تأثیرگذار است که این دستگاه را به انتخابی مناسب تبدیل می کند که در ادامه این متن به بررسی کلیت آن ها خواهیم پرداخت.
با نگاهی ساده به تصویر این محصول می بینید که در قسمت راست به آن چهار دکمه ولومی برای تنظیم عملکرد های دستگاه تعبیه شده است و شما به سادگی می توانید در این دستگاه به تهیه انواع کیک، شیرینی، پیتزا، گوشت و مرغ بپردازید. درب این اون توستر از قسمت بالا به پایین باز می شود توسط دستگیره کشیده طراحی شده بر روی ان باز می شود و درب شیشه ای آن مقاوم در برابر شوک حرارتی بوده و بدون هیچ مشکلی در برابر حرارت موجود درون دستگاه تان برایتان کار می ;کند.
بدنه خارجی: بدنه این دستگاه با پوشش الکترو استاتیک ضد رطوبت همراه با عایق بندی با کیفیت تولید شده و حتی در زمانی که از آخرین درجه ان استفاده کنید به هیچ عنوان گرما را بر روی بدنه حس نخواهید کرد.
جداره های داخلی: داخل این دستگاه با پوششی مرغوب و قابلیت شستشوی آسان تولید شده است که پس از کار با آن می توانید تنها با یک دستمال نمدار، داخلش را در زمانی کوتاه تمیز کنید. با توجه به کیفیت بالای این ساخت این محصول می توانیم بگوییم که قیمت آون توستر برتینو مدل ROMANO-50LR بسیار منطقی و مناسب به شمار می رود و این امر انتخاب ان را برای شما ساده تر خواهد نمود.

سلامت طبخ غذا و امکانات

برای انتخاب یک آون برقی خوب اگر شما علاقه به طبخ غذا با دستور پخت جدید، فست فود و به پخت غذاهای سالم و بدون اشعه را دارید قطعاً انتخاب این مدل انتخابی مناسب برای شما محسوب می شود چراکه این دستگاه با توجه به سیستم گرمایش خود غذای شما را بسیار سالم و بدون اشعه می پزند و آن ها را گرم می کند که این مزیت از عوامل مهم در توازن مناسب قیمت آون توستر برتینو مدل 50 LR محسوب می شود، لازم به ذکر است که قابلیت تنظیم حرارت از 60 تا 250 درجه کار با این دستگاه را برای شما راحت تر و در دسترس تر نموده است؛ علاوه بر تنظیم حرارت دستگاه تان در سطح گرمای گوناگون دما، شما امکان استفاده از تایمر را برای عملکرد دستگاه تان دارید که در بازه 60 دقیقه برای شما کار خواهد کرد و این ویژگی به شما در طبخ زمان بندی شده غذایتان کمک بسزایی کند.
همانطور که اشاره نمودیم این دستگاه دارای قابلیت جوجه گردان در درون خود می باشد که به همراه قابلیت گریل تکمیل ترین کارهایی ها با دسترسی بسیار ساده در اختیار شما قرار خواهد داد و شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر این محصول را به عنوان بهترین مدل با بهترین قیمت آون توستر برتینو مدل ROMANO-50LR تهیه فرمایید و تکمیل ترین کارهایی ها را در اختیار داشته باشید.

فن کانوکشن

در انتها خالی از لطف نیست که به قابلیت مهم این دستگاه یعنی فن کانوکشن اشاره کنیم، این بخش از دستگاه در طبخ و پخت غذایی بسیار با کیفیت و یکنواخت بسیار مؤثر و تأثیرگذار است. به طور خلاصه اصلی ترین وظیفه فن کانوکشن که در قیمت آون توستر برتینو مدل ROMANO-50LR نیز اثرگذار است، وظیفه یکنواخت کردن دمای درون دستگاه در هنگام پخت است؛ این قابلیت با انتقال یکنواخت گرما به مواد غذایی شما باعث می شود تا غذای شما زودتر بپزد و همچنین قسمت های مختلف آن به طور یکسان حرارت ببیند با این فناوری باعث کاهش رطوبت داخل دستگاه می شود و به این جهت غذاهای شما کاملاً برشته و ترد خواهد ماند و داخل آن ها نرم و آبدار باقی می ماند. این قابلیت در هنگام پخت کیک باعث مغز پخت شدن آن ها می شود در حالی که جداره خارجی آن کاملاً ترد می گردد و از خمیری شدن کیک و شیرینی شما جلوگیری می کند. این فن علاوه بر این مورد که بدان اشاره کردیم به شما در تهیه پخت کیک و شیرینی یاری می کند در غذاهای دیگر نیز بسیار مؤثر است، به عنوان مثال یک مرغ شکم پر با پوششی کاملاً برشته و داخل آبدار و کامل پخته در این دستگاه آماده خواهد شد. در صورت تمایل می توانید این محصول را با بهترین قیمت آون توستر برتینو مدل ROMANO-50LR از فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر تهیه فرمایید و کالای را همراه با ضمانت نامه اصلی این شرکت از درب منزلتان تحویل بگیرید

مشخصات
برند
برتینو
نوع
آون توستر
رنگ
سفید
مشکی
نقره ای
کشور سازنده
ایران
گنجایش
40 لیتر
توان مصرفی
1400 وات
طول
60 سانتی متر
عرض
37 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جوجه گردان
دارد
صفحه نمایشگر
ندارد
نور داخلی (LED Light)
ندارد
کنترل درجه حرارت
دارد
تایمر
دارد
مشخصات طبقات
2 طبقه
سایر مشخصات
دارای دو عدد المنت بالا و پایین
دستگیره سینی
سینی پخت کیک یاپیتزا
طبقه مشبک
قطعات اصلی ساخت ترکیه
وزن با بسته بندی 11 کیلوگرم
کانوکشن
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندبرتینو
نوعآون توستر
رنگ سفیدمشکینقره ای
کشور سازندهایران

مشخصات مقداری

گنجایش40 لیتر
طول60 سانتی متر
عرض37 سانتی متر
ارتفاع40 سانتی متر

مشخصات فنی

توان مصرفی1400 وات
جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نور داخلی (LED Light)
کنترل درجه حرارت
تایمر
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

مشخصات طبقات2 طبقه
سایر مشخصات سینی پخت کیک یاپیتزاطبقه مشبکقطعات اصلی ساخت ترکیهدستگیره سینیوزن با بسته بندی 11 کیلوگرمدارای دو عدد المنت بالا و پایین