یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS

Snowa Side By Side SN8-2261SS

  • گارانتی: 24 ماهه انتخاب سرویس
  • نوع: یخچال فریزر ساید اسنوا
  • ظرفیت یخچال: 394 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 197 لیتر
  • کشور سازنده: ایران
  • امکانات: آبریز، یخساز اتوماتیک
  • رتبه انرژی: +A
  • رنگ: استیل، سفید
  • شناسه کالا: 2900176500992
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS

بهترین یخچال ساید بای ساید اسنوا در مدل SN8-2261SS خلاصه می شود، این دستگاه که به روزترین تکنولوژی های روز دنیا و کارایی های تکمیل یک دستگاه بسیار خوب و با کیفیت را در اختیار شما می گذارد. یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS با رتبه انرژی A+ به رنگ استیل و سفید همراه با امکانات آبریز و یخ ساز اتوماتیک ساخت کشور ایران می باشد. این یخچال ساید بای ساید 26 فوت در حقیقت با گنجایش 394 در قسمت یخچال و 197 لیتر در قسمت فریزر تولید شده است که برای خانواده هایی متوسط تا نسبتاً پرجمعیت مناسب، محسوب شود.

ویژگی های اصلی

وقتی سخن از بهترین یخچال ساید بای ساید اسنوا است مسلماً داشتن موتوری قدرتمند( کمپرسور اینورتر دیجیتالی) و ویژگی های آن از اهمیت بالایی برخوردار است که اگر بخواهیم به مهم ترین آنها اشاره کنیم می توانیم به سیستم بدون برفک ، سیستم رفع بوی بد و چندگانه گردش هوا ، فیلتر تهویه هوای آنتی باکتری، سرمایش و گرمایش سریع ، سرمایش هوشمند به همراه 6 حسگر حرفه ای، فیلتر تصفیه آب و نانو کربن، کنترل پنل لمسی در قسمت آبریز و یخچال ، زنگ هشدار باز بودن درب ، قفل کودک و نور داخلی LED در این دستگاه اشاره کنیم.

موتور بهترین یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS

این نوع از موتور که از بهترین انواع موتور استفاده شده در یخچال و فریزرهای موجود در دنیا محسوب می شوند. در این تکنولوژی برای کنترل سرعت دوران از یک ریزپردازنده دیجیتالی استفاده شده که این پردازنده در هنگامی که دمای یخچال تا نقطه موردنظر و تعیین شده پایین آید، مقدار برقی که به کمپرسور می رساند را تنظیم می نماید و با این کار دور مورد نظر کمپرسور تا میزان لازم و لازم کاهش می یابد و می تواند فرآیند مناسبی در عملکرد یخچال فریزر ایجاد کند؛ از مزیت های این نوع از موتور می توانیم به بالا بردن طول عمر کمپرسور، کاهش مصرف میزان برق و آلودگی صوتی اشاره کنیم. لازم به ذکر است که یکی از معروف ترین برندها که از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده می نماید، شرکت سامسونگ است و هم اکنون برند ایرانی Snowa آن را در بهترین تولیدات خود و ازجمله یخچال و فریزر ساید 26 فوت مدل SN8-2261SS مورد استفاده فرار داده است.

سیستم گردش هوای چندگانه

در بسیاری از یخچال فریزرهای قدیمی شما هوای مانده داخل یخچال را که بویی نامطبوع به خود گرفته بود را احساس می کردید، اما در بهترین یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS این مشکل به لطف سامانه گردش هوای چندگانه حل شده است شما در هنگام باز کردن درب یخچالتان هوایی کاملاً تازه و تمیز را حس خواهید نمود. این سیستم به همراه فناوری رفع بوی بد و دیگر عوامل تأثیرگذار در این فرایند باعث شده تا مواد غذایی شما در درون یخچال یا فریزر بوی یکدیگر را به خود نگیرد و این ویژگی به کیفیت بالای نگهداری این مدل کمک به سزایی نموده است.

فیلتر نانوکربن

علاوه بر این مورد سیستم هوای چندگانه، فیلتر نانو کربن در بهترین یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS باعث شده است تا با جذب باکتری های موجود در فضای داخلی دستگاه از کپک زدن ان ها جلوگیری کند که این سیستم تا حد زیادی بر روی کیفیت ماندگاری مواد غذایی مؤثر می باشد.

سرمایش هوشمند

این دستگاه علاوه بر قابلیت های ذکر شده دارای شش حسگر هوشمند تشخیص دمای داخلی و همچنین حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرون می باشد که مجموع کارایی این تکنولوژی به کار گرفته شده برای رسیدن به یک سرمای پایدار و کاملاً یکنواخت بسیار مؤثر است و این امر باعث می شود تا مواد غذایی شما در سرمای مطلوب و کاملاً پایدار، همیشه تازه و خنک باقی بماند. توجه فرمایید در دستگاه هایی که فضای مینی بار بر روی درب آنها تعبیه شده است با وجود این سیستم در این محفظه نیز شما هوای کاملاً خنک و یکدست در اختیار خواهید داشت که خود یکی از عوامل مؤثر در لقب دادن بهترین یخچال ساید بای ساید اسنوا به مدل SN8-2261SS می باشد.

بخش های داخلی ساید بای ساید اسنوا

این مدل از دستگاه با به کارگیری طراحی مناسب و ایجاد 4 طبقه و 2 کشور در قسمت یخچال و همچنین 4 طبقه و 2 کشو در قسمت فریزر حجم مناسبی را برای شما فراهم نموده است و برای استفاده از حداکثر گنجایش داخلی دستگاه در داخل درب های آن نیز طبقاتی مناسب تعبیه شده است که امکان گذاشتن انواع مواد خوراکی بطری و غیره را برای شما مهیا نموده است.

با توجه به ویژگی های ذکر شده اکنون می توانید به این درک برسید که چرا این مدل را در دسته بهترین یخچال ساید بای ساید اسنوا می گذاریم و اگر شما تمایل به خرید این دستگاه با بهترین قیمت یخچال ساید این برند دارید می توانید با ثبت سفارش خودش در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر کالای خود را همراه با معتبرترین گارانتی این شرکت درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
اسنوا
نوع
ساید بای ساید
رنگ
استیل
سفید
کشور سازنده
ایران
عرض
91 سانتی متر
عمق
72 سانتی متر
ارتفاع
181 سانتی متر
صفحه نمایشگر
دارد
رتبه انرژی
+A
ظرفیت یخچال
394 لیتر
ظرفیت فریزر
197 لیتر
تعداد درب
2 عدد
مینی بار
دارد
آبریز
دارد
یخ ساز
اتوماتیک
تعداد طبقات یخچال
4 عدد
جنس طبقات یخچال
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال
2 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
دارد
تعداد طبقات فریزر
4 عدد
جنس طبقات فریزر
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر
2 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
دارد
Air Fresh Filter (سیستم رفع کننده بوی بد)
دارد
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
دارد
Air-Fresh Filter (فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری)
دارد
Super Cooling (سرمای سریع)
دارد
Super Freezing (انجماد سریع)
دارد
فیلتر تصفیه آب
دارد
نور داخلی (LED Light)
دارد
زنگ هشدار باز بودن درب
دارد
کنترل درجه حرارت
دارد
صفحه لمسی
دارد
Child Lock (قفل کودک)
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداسنوا
نوعساید بای ساید
رنگ استیلسفید
کشور سازندهایران
رتبه انرژی+A

ویژگی های اصلی

مینی بار
آبریز
یخ سازاتوماتیک

مشخصات مقداری

عرض91 سانتی متر
عمق72 سانتی متر
ارتفاع181 سانتی متر
ظرفیت یخچال394 لیتر
ظرفیت فریزر197 لیتر

مشخصات فنی

صفحه نمایشگر
تعداد درب2 عدد
تعداد طبقات یخچال4 عدد
جنس طبقات یخچالپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال2 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
تعداد طبقات فریزر4 عدد
جنس طبقات فریزرپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر2 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
Air Fresh Filter (سیستم رفع کننده بوی بد)
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
Air-Fresh Filter (فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری)
Super Cooling (سرمای سریع)
Super Freezing (انجماد سریع)
فیلتر تصفیه آب
نور داخلی (LED Light)
زنگ هشدار باز بودن درب
کنترل درجه حرارت
صفحه لمسی
Child Lock (قفل کودک)