یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW

Snowa Side By Side SN8-2261GW

  • گارانتی: 24 ماهه انتخاب سرویس
  • نوع: یخچال و فریزر ساید
  • ظرفیت یخچال: 394 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 197 لیتر
  • کشور سازنده: ایران
  • امکانات: آبریز، یخساز اتوماتیک
  • رتبه انرژی: +A
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2900176500985
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW

خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا در مدل مناسب مسلماً از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است پس ما در این بخش با یکی از کامل ترین مدل های یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW همراه شما هستیم تا شما خریدار عزیز بتوانید یکی از تکمیل ترین محصولات را با به روزترین تکنولوژی های روز دنیا با اطمینان خاطر، انتخاب کنید. این دستگاه که با رنگ سفید براق، ساخت کشور ایران است و دارای رتبه انرژی +A، مینی بار، آبریز، یخ ساز اتوماتیک، ظرفیت یخچال 394 و فریزر 193 لیتر می باشد و شما با خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8 2261GW تکمیل ترین تکنولوژی های روز دنیا به شرح زیر را در اختیار خواهید داشت.

فناوری و موتور یخچال و فریزر ساید اسنوا SN8-2261GW

در وهله اول لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که موتور این دستگاه از نوع اینورتور دیجیتالی Inverter Digital می باشد که با این بخش، جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور خواهد رسید و موتور با سرعت کامل مناسب کنترل خواهد شد. اینورتر به صورت کاملاً خودکار جریان برق را در حین راه اندازی به مقدار لازم افزایش می دهد و در حین کار به مقدار لازم کاهش می دهد که این امر هزینه مصرفی برق شما را به صورت چشمگیری کاهش پیدا می کند و همچنین باعث می شود تا فشار کمتری را به موتور شما وارد آید و دستگاه شما با طول عمر بسیار بالا برای شما کار کند. با خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW شما موتوری بدون هیچ گونه ضربه به قسمت های مکانیکی همچون گیربکس، تسمه و زنجیرها را در اختیار خواهید داشت و طول عمر مفید بخش اصلی موتور و سایر قسمت ها به لطف این فناوری جدید، بسیار بالا است.
علاوه بر موارد ذکر شده، سیستم بدون برفک، سیستم رفع کننده بوی بد، تخلیه هوای آنتی باکتریال، سیستم چندگانه گردش هوا، سرمایش و انجماد سریع، فیلتر تصفیه آب، نور داخلی LED، زنگ هشدار باز بودن درب، قابلیت کنترل درجه حرارت، صفحه نمایشگر لمسی و قفل کودک از دیگر مشخصات این یخچال ساید بای ساید به شمار می رود. در ادامه به شرح چند ویژگی خواهیم پرداخت:

سرمایش هوشمند

با خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW شما 6 حسگر هوشمند درون دستگاه خواهید داشت که باعث می شود سرمای داخل محفظه یخچال و فریزر شما به صورت کاملاً حرفه ای کنترل شود و این امر باعث می شود تا سرما به صورت کاملاً مطلوب، همیشگی و یکنواخت در درون دستگاه شما وجود داشته باشد و تمام مواد غذایی شما کاملاً تازه و خنک باقی بماند. این ویژگی در دستگاه های جدید که ناشی از تکنولوژی روز دنیا در تولید این دسته از محصولات به شمار می رود، کمک بسیار زیادی در یکدست بودن میزان سرما در دستگاه شما خواهد داشت.


سامانه گردش هوای چندگانه

این سیستم به صورت چشمگیری از ماندگاری بوی نامطبوع در داخل دستگاه جلوگیری خواهد کرد و اگر شما درب یخچال را باز کنید همواره هوای تمیز و تازه ای را حس خواهید کرد. در بسیاری از مدل های قدیمی یخچال و فریزر ها، هوای داخلی بوی مواد خوراکی را می گرفت و ماندگاری مواد غذایی متنوع در یخچال شما باعث می شد تا آنها بوی یکدیگر را به خود بگیرند اما با استفاده از سیستم گردش هوای چندگانه این مشکل کاملاً حل شده و شما با خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا SN8-2261GW شاهد این اتفاق ناخوشایند نخواهید بود و می توانید باکیفیت بسیار بالاتر مواد خوراکی خود را در یخچال و فریزر تان نگهداری کنید.

فیلتر نانوکربن

فیلتر نانو کربن فضای سرد و خنک یخچال بهترین جا برای نگه داشتن مواد غذایی به صورت تازه است به شرطی که فیلتر نانو کربن با جذب باکتری ها از کپک زدن مواد خوراکی شما جلوگیری کند لذا شما با خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا SN8-2261GW می توانید با خیالی آسوده مواد خوراکی خود را با تا مدت زمان بسیار بالاتری نسبت به مدل های قدیمی نگهداری کنید.

طراحی داخلی

همانطور که در تصویر این محصول می بینید دو درب در قسمت راست و چپ برای یخچال و فریزر طراحی شده است که در بخش یخچال قسمت مینی بار و در بخش فریزر قسمت آبریز و یخ ساز اتوماتیک به همراه صفحه نمایشگر لمسی تعبیه شده است. با باز کردن قسمت یخچال و فریزر 4 طبقه و 2 کشو در اختیار شما خواهد بود و برای استفاده هرچه بهینه تر از حجم داخلی محفظه ها، در قسمت داخلی درب ها نیز طبقاتی طراحی شده است که امکان گذاشتن انواع مواد خوراکی، لبنیات، تخم مرغ، بطری و شیشه های مختلف را برای شما میسر نموده. صورت تمایل به خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW می توانید آن را در فروشگاه اینترنتی 20 بخر ثبت فرمایید و کالای خود را به همراه گارانتی معتبر اسنوا درب منزل خود تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که تمامی کالاهای مندرج در این فروشگاه همراه با ضمانت نامه های شرکتی به شما ارائه می گردد.

مشخصات
برند
اسنوا
نوع
ساید بای ساید
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
عرض
91 سانتی متر
عمق
72 سانتی متر
ارتفاع
181 سانتی متر
صفحه نمایشگر
دارد
رتبه انرژی
+A
ظرفیت یخچال
394 لیتر
ظرفیت فریزر
197 لیتر
تعداد درب
2 عدد
مینی بار
دارد
آبریز
دارد
یخ ساز
اتوماتیک
تعداد طبقات یخچال
4 عدد
جنس طبقات یخچال
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال
2 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
دارد
تعداد طبقات فریزر
4 عدد
جنس طبقات فریزر
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر
2 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
دارد
Air Fresh Filter (سیستم رفع کننده بوی بد)
دارد
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
دارد
Air-Fresh Filter (فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری)
دارد
Super Cooling (سرمای سریع)
دارد
Super Freezing (انجماد سریع)
دارد
فیلتر تصفیه آب
دارد
نور داخلی (LED Light)
دارد
زنگ هشدار باز بودن درب
دارد
کنترل درجه حرارت
دارد
صفحه لمسی
دارد
Child Lock (قفل کودک)
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداسنوا
نوعساید بای ساید
رنگسفید
کشور سازندهایران
رتبه انرژی+A

ویژگی های اصلی

مینی بار
آبریز
یخ سازاتوماتیک

مشخصات مقداری

عرض91 سانتی متر
عمق72 سانتی متر
ارتفاع181 سانتی متر
ظرفیت یخچال394 لیتر
ظرفیت فریزر197 لیتر

مشخصات فنی

صفحه نمایشگر
تعداد درب2 عدد
تعداد طبقات یخچال4 عدد
جنس طبقات یخچالپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال2 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
تعداد طبقات فریزر4 عدد
جنس طبقات فریزرپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر2 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
Air Fresh Filter (سیستم رفع کننده بوی بد)
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
Air-Fresh Filter (فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری)
Super Cooling (سرمای سریع)
Super Freezing (انجماد سریع)
فیلتر تصفیه آب
نور داخلی (LED Light)
زنگ هشدار باز بودن درب
کنترل درجه حرارت
صفحه لمسی
Child Lock (قفل کودک)