آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W

Parskhazar Juicer 700W

  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • نوع: ابمیوه گیری تک کاره
  • تعداد تنظیمات سرعت: 2 عدد
  • قدرت موتور: 700 وات
  • رنگ: مشکی، سفید
  • شناسه کالا: 2900016000286
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W

اگر به دنبال جدیدترین آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W هستید با دانستن ویژگی های این محصول می توانید اطمینان خاطر بیشتری برای انتخاب خود داشته باشید، این دستگاه با بدنه ترکیبی استیل و پلاستیک در دو تنوع رنگی سفید و مشکی تولید شده است و شما کاملاً بر مبنای صحت آشپزخانه تان می توانید ابمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W را برای خود انتخاب نمایید. قدرت موتور 700 وات، 2 تنظیم سرعت (بوسیله دکمه ولومی روی بدنه) و تیغه استیل ضد زنگ و مقاوم از ویژگی های کلی این محصول به شمار می رود. لازم به ذکر است این دستگاه به نسبت تکمیل بودن کارایی ها، عملکرد باکیفیت و طول عمر بالایش می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما محسوب شود.

مشخصات جدیدترین ابمیوه گیری پارس خزر

علاوه بر آنچه در مورد کلیت این دستگاه به شما گفتیم، برخی از مشخصات دیگر در این دستگاه باعث شده است تا به انتخابی بهتر برای شما تبدیل گردد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست، ما در ادامه به شرح این دسته از ویژگی ها خواهیم پرداخت:

مخزن تفاله گیر

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W دارای مخزن جداشونده با ظرفیت دو لیتر می باشد. حجم بالای این دستگاه برای آب گیری مقدار بیشتر آب میوه یا سبزیجات شما بسیار مناسب است و اینکه شما به سادگی می توانید مخزن تفاله گیر دستگاهتان را تخلیه کنید نیز از مشخصات مهم این دستگاه محسوب می شود زیرا شما دیگر نیاز نخواهید داشت تا برای خالی کردن دستگاه خود درب ابمیوه گیری را باز کنید و به سادگی (حتی اگر در حین روشن بودن دستگاه) می توانید این مخزن را از بدنه جدا فرمایید و تفاله ها را در زباله بریزید

پارچ آبمیوه

پارچی به حجم 1 لیتر به منظور آبگیری هرچه ساده تر در جدیدترین آبمیوه گیری پارس خزر تعبیه شده است که این امکان را به شما می دهد تا شما از این ظرف برای ریختن آب میوه و سبزیجات خود استفاده کنید. از آنجایی که این پارچ به طور کامل در زیر دهانه خروجی دستگاه شما چفت خواهد شد از پخش آبمیوه به اطراف کار شما جلوگیری می نماید و شما قادر هستید آن را با درپوشش درب ان در یخچال خود نگهداری کنید لذا پیشنهاد می شود از پارچ دستگاهتان به جای ظروف دیگر استفاده کنید.

سایر مشخصات

جدیدترین آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W دارای دو عدد میکرو سوئیچ ایمنی دستگاه می باشد (فعال شدن آن در زمان بسته شدن پوشش بالایی انجام می شود)، عایق کاری دوبل، چهارپایه پلاستیکی چسبان به منظور ضد لرزش بودن آبمیوه گیری در حین عملکرد، برس مخصوص برای تمیز کردن بسکت، همراه با محفظه جمع آوری سیم برق درون دستگاه، داشتن گواهینامه استاندارد ایمنی و ایمنی هوشمند است و شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر این محصول را در سبد خرید خود قرار دهید و از به کارگیری جدیدترین آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W با عمری بسیار بالا لذت ببرید. لازم به ذکر است کالای شما همراه با گارانتی شرکت پارس خزر تقدیم شما می گردد.

مشخصات
برند
پارس خزر
نوع
آبمیوه گیری تک کاره
رنگ
سفید
مشکی
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
700 وات
عملکرد
آبمیوه گیری
جنس بدنه
استیل
پلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت
2 عدد
جنس تیغه
استیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
دارد
ظرفیت مخزن تفاله
2 لیتر
پارچ آبمیوه
دارد
ظرفیت پارچ آبمیوه
1 لیتر
ایمنی هوشمند
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندپارس خزر
نوعآبمیوه گیری تک کاره
رنگ سفیدمشکی
کشور سازندهایران
قدرت موتور700 وات
عملکردآبمیوه گیری

مشخصات فنی

جنس بدنه استیلپلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت2 عدد
جنس تیغهاستیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
ظرفیت مخزن تفاله2 لیتر
پارچ آبمیوه
ظرفیت پارچ آبمیوه1 لیتر
ایمنی هوشمند