آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P

Parskhazar Juicer JC-700P

  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • نوع: ابمیوه گیری تک کاره
  • تعداد تنظیمات سرعت: ندارد
  • قدرت موتور: 300 وات
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 6260455715520
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P

به منظور خرید ابمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P از آن می توانید تمام ویژگی و مشخصات این مدل از دستگاه را همراه با ما بررسی نمایید. ابمیوه گیری پارس خزر در این مدل با قدرت 300 وات در رنگ سفید، ساخت کشور ایران می باشد. پارس خزر به عنوان یک شرکت تولیدکننده محصولات ایرانی از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبا ژاپن انواع لوازم خانگی برقی را روانه بازار کرده است و دارای فعالیت بسیار گسترده ای در این زمینه می باشد و توانسته محصولی را در این دسته از کالا تولید کند که باقیمتی مناسب و ارزان، کاربری بسیار زیادی برای شما داشته باشد.

ویژگی های مهم در خرید آبمیوه گیری پارس خزر

آنچه در هنگام خرید آبمیوه گیری از اهمیت بالایی برخوردار است جنس تیغه ها قدرت دستگاه، دهانه ورودی و موتور دستگاه است که در قسمت زیر به آن ها اشاره خواهیم نمود، این دستگاه به صورت تک کاره، طراحی ساده و یک سطح عملکرد عمل خواهد کرد، دکمه جهت خاموش و روشن شدن دستگاه بر روی بدنه پلاستیکی ان تعبیه شده است و شما پس از ریختن سبزیجات و میوه خود درون محفظه آب میوه گیری می توانید سهولت آبگیری را انجام دهید. خرید آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P به دلیل سطح پایین قیمت و ارزان بودن آن طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است چراکه این قیمت توازن بسیار مناسبی باکیفیت این دستگاه خواهد داشت و می تواند با طول عمر زیادی برای مصرف خانگی برایتان کار کند.

دهانه ورودی

این دستگاه دارای دهانه ورودی 70 میلی متر و نسبتاً بزرگ می باشد و این امکان را برای شما فراهم شده تا نیاز زیادی به خرد کردن میوه جات و یا سبزیجات خود برای آبگیری نداشته باشید، این ویژگی کار با دستگاه را برای شما هرچه ساده تر می نماید.

پارچ ابمیوه داخل محصول

همانطور که در تصویر این محصول نیز ببینید پارچ آبمیوه گیری آن در داخل دستگاه تعبیه شده است و به شما این امکان را می دهد تا بدون آنکه نیاز داشته باشید تا از پارچ یا ظرف دیگر برای آبگیری خود استفاده کنید از این دستگاه استفاده کنید.

موتور ایمن

در هنگام خرید آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P مسلماً به یکی از ویژگی هایی که توجه خواهید نمود، موتور و قدرت آن می باشد همانطور که اشاره کردیم این دستگاه معادل 300 وات قدرت دارد و برای مصرف خانگی مناسب محسوب می شود. محافظ حرارتی موتور نیز به منظور جلوگیری از سوختن موتور و فشار آمدن به آن از دیگر ویژگی های این بخش از محصول به شمار می رود که بازدهی و طول عمر دستگاه را برایتان تضمین خواهد کرد

جنس تیغه

تیغه این دستگاه از استیل بسیار مقاوم و ضدزنگ ای می باشد که می تواند مادام طول عمر دستگاه باکیفیت این روز اول بدون کندی، ضد زدگی یا خوردگی برای شما کار کند.

جمع بندی

در انتها می توانیم به این مطلب اشاره کنیم که اگر به دنبال خرید آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P هستید، می توانید با اطمینان خاطر به تناسب قیمت و کیفیت دستگاه، این مدل را برای خود انتخاب کنید. شما عزیزان می توانید با ثبت سفارش خود در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر کالایتان را درب منزل همراه با گارانتی شرکتی پارس خزر تحویل بگیرید و یک ابمیوه گیری ارزان و باکیفیت داشته باشید.

مشخصات
برند
پارس خزر
نوع
آبمیوه گیری تک کاره
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
300 وات
عملکرد
آبمیوه گیری
جنس بدنه
پلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت
ندارد
جنس تیغه
استیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
ندارد
پارچ آبمیوه
ندارد
سايز دهانه ورودی
70 میلی متر
ایمنی هوشمند
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندپارس خزر
نوعآبمیوه گیری تک کاره
رنگسفید
کشور سازندهایران
قدرت موتور300 وات
عملکردآبمیوه گیری

مشخصات فنی

جنس بدنهپلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت
جنس تیغهاستیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
پارچ آبمیوه
سايز دهانه ورودی70 میلی متر
ایمنی هوشمند