مایکروویو سامسونگ مدل MINI SAMI 5
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

مایکروویو سامسونگ مدل MINI SAMI 5

Samsung Built-in Microwave MINI SAMI 5

  • گارانتی: 18 ماهه سام سرویس
  • نوع: مایکروویو رومیزی
  • قابلیت: مایکروویو
  • ظرفیت: 32 لیتر
  • رنگ: استیل
  • شناسه کالا: 2800000126858
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد قیمت مایکروویو رومیزی سامسونگ MINI SAMI 5

به منظور بررسی قیمت مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل MINI SAMI 5 می توانید این محتوای مشخصات را همراه با ما بررسی کنید. مایکروویو سامسونگ مدل SAMI 5 به رنگ استیل و با ترکیب زیبایی از رنگ مشکی تولید شده است که دارای ظاهری زیبا و با نوع عملکرد برقی می باشد از ویژگی ها اصلی این محصول می توان به کاربردهای تکمیلی گریل ، یخ زدایی، پخت ترکیبی، سیستم کانوکشن ، توان 1000 وات ،تایمر ، قابلیت ماست ساز و خمیر ساز ،ظرف مخصوص سرخ کن (با حداقل میزان روغن) و دیگر قابلیت های همچون سنسور هوشمند جهت حفظ رطوبت طبیعی غذا و سیستم پخش یکنواخت TDS اشاره نمود.
از لحاظ ظاهر طراحی این مایکروویو 32 لیتری سامسونگ، شما در قسمت راست این دستگاه صفحه نمایشگر LED را در اختیار دارید که زمان و سیستم عملکرد دستگاه را به شما نشان خواهد داد . پنل این دستگاه بسیار ساده است که طرز استفاده بسیار اسانی دارد و به وسیله دکمه ولوم ای در قسمت پایین و دکمه هایی که در قسمت بالا وجود دارد، تنظیم قابلیت های آن بسیار ساده است. لازم به ذکر است که درب این دستگاه از قسمت بالا به پایین توسط دستگیره استیل آن باز خواهد شد. طرز استفاده اسان و ویژگی های تکمیل ان باعث می شود تا به جرئت بگوییم قیمت مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل MINI SAMI 5 بسیار منطقی و اقتصادی به شمار می رود.

مشخصات مهم مایکروویو سامسونگ مدل MINI SAMI 5

هم اکنون کلیتی درباره کارآیی این دستگاه می دانید اما اینکه ویژگی های ذکر شده چه مزایا و قابلیت هایی را در اختیار شما می گذارد، حائز اهمیت است که ما در ادامه این مطلب به شرح مختصری از آنها خواهیم پرداخت:

گریل

همانطور که می دانید غذاهای گریل و کبابی به دلیل آنکه روغنی در طبخ آن ها استفاده نخواهد شد بسیار سالمتر و خوشمزه تر هستند . مایکروویو سامسونگ با قابلیت موتور دوگانه گریل Daul Power Grill برای طبخ این دسته از مواد غذایی می تواند با سرعتی بسیار بالا این عملکرد را با حداکثر کیفیت برای شما انجام دهد. اگر تا هم اکنون از قابلیت گریل استفاده کرده باشید حتماً دیده اید که گاهی قسمتی از غذایتان بیشتر یا سریعتر می پزد یا می سوزد در حالیکه قسمت دیگر غذای تان خام باقی مانده است اما در این دستگاه المنت های گریل داخل آن قادر هستند گرمایی با قدرت 1300 وات را به صورت کاملاً یکدست توزیع کنند و در نتیجه شما پخت کاملاً یکنواختی را در این دستگاه خواهید داشت که با توجه به قیمت مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل MINI SAMI 5 این قابلیت کتربردی مورد توجه خریداران می باشد.

کانوکشن

دستگاه هایی که قابلیت کانوکشن را به همراه دارد در حقیقت می تواند همانند یک فر اجاق گاز برای شما عمل کند و غذاهایی که نیاز به پف کردن و پخت متفاوت دارند را به سادگی برای شما بپزد .منبع حرارت فر المنت های بالا و پایین و دور فن است که در داخل این دستگاه نیز گرمای ناشی از المنت ها توسط این سیستم به چرخش در آورده می شود و با تسریع سیستم همرفتی هوای گرم داخل دستگاه شما می توانید غذاهایی مانند پیتزا کیک و یا لازانیا را در این دستگاه به سادگی بپزید. کانوکشن یکی دیگر از مواردی است که باعث توازن قیمت مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل MINI SAMI 5 و عملکرد های با کیفیت آن شده است.

سرخ کردن با روغن کمتر

سرخ کردنی ها همواره یکی از غذاهای مضر برای بدن محسوب می شود اما وجود تکنولوژی SlimFry سامسونگ این امکان را به شما می دهد که بدون نیاز به سرخ کردن از غذاهای سرخ شده و سالم لذت ببرید. این تکنولوژی این قابلیت را به شما می دهد که غذای سرخ کردنی خود را با کمترین میزان روغن به همان خوشمزگی سرخ کنید، این عملکرد با گردش هوای گرم تلفیق شده انجام می شود و غذاهای شما از داخل و بیرون فقط با لایه ای نازک از روغن ترد خواهد شد. این ویژگی نیز یکی از موارد مهم در قیمت مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل MINI SAMI 5 به شمار می رود که آن را برای انتخاب و خرید بسیار مناسب و اقتصادی کرده است.

فناوری سه گانه گرما TDS

مشکل بسیاری از مایکروویوهای قدیمی این بود که از یک نقطه بر روی حرارت غذا تمرکز داشتند اما در مدل های جدید و مایکروویو سامسونگ مدل MINI SAMI 5 ، سه منبع توزیع حرارت در نظر گرفته شده است که باعث می شود کار پخت، گرم کردن و تمامی قابلیت ها صورت کاملاً یکدست انجام شود.

محفظه داخلی سرامیکی

از دیگر موارد تأثیرگذار در قیمت مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل MINI SAMI 5 محفظه داخلی این دستگاه می باشد که با پوشش لعاب سرامیک تولید شده است، این پوشش 7 برابر ضدخش تر ،مقاوم تر و ضد زنگ تر از مدل های قدیمی عمل خواهد کرد و به دلیل نوع جنس مرغوب ان به سادگی و تنها به وسیله یک پارچه نرم قابل تمیز شدن خواهد بود. از دیگر مشخصات مهم این محفظه داخلی این است که از تکثیر باکتری در داخل دستگاه شما جلوگیری می کند که خود عامل موثر در بهداشت این دسته از محصولات به شمار می رود.

تهیه ماست و خمیر خانگی

قابلیت تخمیر در این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا به سادگی و در زمانی کوتاه به درست کردن خمیر یا ماست خانگی بدون نیاز و استفاده از لوازم اضافی دیگر بپردازید که خود یکی از قابلیت های تکمیلی و مهم این دستگاه به شمار می رود.

جمع بندی مایکروویو سامسونگ

با توجه به توضیح کلی که درباره این محصول گفتیم و همچنین جدول مشخصات کاملی که در صفحه محصول در اختیار شما میباشد شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر یکی از تکمیل ترین تولیدی های این برند معتبر را برای خود انتخاب کنید و اطمینان داشته باشید که این محصول با کیفیت بالا و طول عمر زیاد برای شما کار خواهد کرد. در صورت تمایل می توانید کالای خود را با بهترین قیمت مایکروویو رومیزی سامسونگ در مدل MINI SAMI 5 از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه فرمایید. توجه فرمایید که تمامی محصولات در این وبسایت همراه با معتبرترین گارانتی های شرکت های ذکر شده درب منزل شنا، تقدیم حضورتان می گردد.

مشخصات
برند
سامسونگ
نوع
مایکروویو
رنگ
استیل
نوع محصول
رومیزی
گنجایش
32 لیتر
عملکرد
مايکروويو
نوع عملکرد
برقی
عرض
37 سانتی متر
عمق
37 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
مايکروويو
دارد
بخار پز
ندارد
فر
ندارد
جوجه گردان
ندارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LED
یخ زدایی (Defrost)
دارد
گریل
دارد
پخت ترکیبی
دارد
تایمر
دارد
سایر مشخصات
دارای قابلیت سرخ کردن با حداقل روغن (SlimFry)
دارای قابلیت ماست ساز و خمیر ساز
ظرف مخصوص سرخ کردن
مجهز به سنسور هوشمند جهت حفظ رطوبت طبیعی غذا
مجهز به سیستم پخت یکنواخت (TDS)
توان مایکروویو
1000 وات
کانوکشن
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندسامسونگ
نوعمایکروویو
رنگاستیل
نوع محصولرومیزی
عملکردمايکروويو
نوع عملکردبرقی

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

گنجایش32 لیتر
عرض37 سانتی متر
عمق37 سانتی متر
ارتفاع23 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLED
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
تایمر
توان مایکروویو1000 وات
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات دارای قابلیت سرخ کردن با حداقل روغن (SlimFry)دارای قابلیت ماست ساز و خمیر سازمجهز به سنسور هوشمند جهت حفظ رطوبت طبیعی غذامجهز به سیستم پخت یکنواخت (TDS)ظرف مخصوص سرخ کردن