مایکروویو سامسونگ مدل GE234STS
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

مایکروویو سامسونگ مدل GE234STS

Samsung Built-in Microwave GE234STS

  • گارانتی: 18 ماهه سام سرویس
  • نوع: مایکروویو رومیزی
  • قابلیت: مایکروویو
  • ظرفیت: 23 لیتر
  • رنگ: استیل
  • شناسه کالا: 2800000126919
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی مایکروویو سامسونگ مدل GE234STS

به منظور بررسی تناسب قیمت مایکروویو سامسونگ مدل GE234STS و ویژگی هایش می توانید به مطالعه این متن بپردازید. این مایکروویو سامسونگ در دو رنگ نقره ای و استیل تولید شده است و ظاهر زیبای این دستگاه به همراه کارایی های تکمیلی که در اختیار شما می گذارد می تواند انتخاب این محصول را به گزینه ای بسیار مناسب تبدیل کند. به طور کلی این دستگاه دارای قابلیت گریل، مایکرو، یخ زدایی، پخت ترکیبی، تایمر، پخت هوشمند، ظرف مخصوص سرخ کن، سیستم پیش گرمایش، سیستم خمیر ساز، هشدار پایان کار، صفحه نمایشگر و پنل دیجیتالی را به همراه دارد و ما در ادامه به شرح مشخصات مهم این دستگاه و تناسب قیمت مایکروویو سامسونگ مدل GE234STS باکیفیت و عملکردهایش با شما هستیم.

طراحی و ابعاد

این دستگاه دارای ظاهری بسیار ساده و زیبا می باشد که خود یکی از دلایل مهم برای محبوب بودن این مدل از محصول به شمار می رود. طراحی و پنل بسیار ساده و زیبایی که در قسمت راست محصول وجود دارد، طرز استفاده از این کالا را نیز هرچه ساده تر نموده و شما به وسیله منوی دیجیتالی آن می توانید برنامه های دستگاه را به سادگی تنظیم نمایید، در قسمت بالای این پنل نیز صفحه نمایشگری وجود دارد که تایمر و ساعت را با رنگ زیبا به شما نمایش می دهد. در مایکروویو سامسونگ مدل GE234STS دستگیره های بزرگ آن برداشته شده است و به جای ان، دکمه فشاری در قسمت پایین و راست دستگاه تعبیه شده که کار باز کردن، درب را برای شما انجام می دهد. این دستگاه که به عنوان یک مایکروویو رومیزی به شمار می رود دارای ابعاد مناسب و عرض 49 عمق 36 و ارتفاع 28 سانتیمتر است.

از طراحی ظاهری آن که بگذریم می رسیم به محفظه داخلی دستگاه که خود دخیل در قیمت مایکروویو سامسونگ مدل GE234STS می باشد، درون دستگاه از جنس سرامیک بوده که این روکش ضد خش با قابلیت تمیز شدن آسان محبوبیت بسیار زیادی در تولید این دسته از محصولات دارد که به دلیل نوع طراحی مهندسی این محفظه، شما 23 لیتر گنجایش خالص را در اختیار خواهید داشت و می توانید ظروفی در ابعاد مناسب و حتی مربع و مستطیل شکل را به آسانی در ان بگذارید.

بررسی ویژگی و قیمت مایکروویو سامسونگ GE234STS

این دستگاه که به روزترین تکنولوژی های روز دنیا را در خود دارد می تواند با طول عمر زیاد و کیفیتی بسیار بالا تمام عملکردها را با دقت برای شما انجام دهد. در ادامه این مطلب به مهم ترین ویژگی های این محصول اشاره مختصری خواهیم داشت:

فناوری پیشرفته TDS

این دستگاه مجهز به فناوری سیستم توزیع حرارت یکنواخت می باشد، انتشار اثربخش امواج مایکروفر باعث می شود مواد غذایی به طور یکنواخت و کیفیت بهتری پخته و یا گرم شود. این فناوری جدید سامسونگ سیستم منحصر به فردی در توزیع امواج و گرمای این دستگاه داشته باشد و توانسته در این مدل جدید خود امکان پخت و پز یکنواخت را به صورت چشم گیری، دقیق کند. این تکنولوژی که گام جدیدی در تولیدات این دسته از محصولات به شمار می رود یکی از مزایای مهم و مؤثر در قیمت مایکروویو سامسونگ مدل GE234STS این دستگاه به شمار می رود.

یخ زدایی سریع

از دیگر مشخصه های مورد استفاده در این دستگاه میتوان به قابلیت فوق العاده باکیفیت یخ زدایی های این دستگاه اشاره نمود. شما به سادگی می توانید انواع مواد غذایی منجمد خود را در دستگاه تان بگذارید و با انتخاب برنامه Defrost با سرعتی بالا و به طور کاملاً یکنواخت کار یخ زدایی آن ها را انجام دهید. عملکرد ذکر شده مواد غذایی شما را به صورت خمیری شکل در نمی آورد و به تازه ترین حالت ممکن یخ آن ها را باز خواهد کرد و شما می توانید در زمانی اندک مواد لازم برای طبخ غذای خود را آماده سازی کنید.

سیستم اکومد یا اقتصادی

این تکنولوژی Eco Mode نیز یکی از جدیدترین فناوری های به روز شرکت ال جی می باشد که باعث می شود دستگاه شما در حالت استندبای سطح مصرف انرژی را تا 40 درصد را کاهش دهد و این امر باعث می شود که میزان مصرف برق شما و فیش پرداختی شما به صورت چشمگیری با استفاده از این دستگاه کاهش یابد که خود یکی از مزیت های مهم این دستگاه محسوب می شود.

شما عزیزان می توانید این محصول را با بهترین قیمت مایکروویو سامسونگ مدل GE234STS از فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر تهیه فرمایید و کالای خود را به همراه معتبرترین کارت گارانتی درب منزل خود تحویل بگیرید. توجه بفرمایید که مجدداً می توانید ویژگی های این دستگاه را در جدول مشخصات فنی نیز چک بفرمایید.

مشخصات
برند
سامسونگ
نوع
مایکروویو
رنگ
استیل
نوع محصول
رومیزی
گنجایش
23 لیتر
عملکرد
مايکروويو
نوع عملکرد
برقی
عرض
49 سانتی متر
عمق
36 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
مايکروويو
دارد
بخار پز
ندارد
فر
ندارد
جوجه گردان
ندارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LED
یخ زدایی (Defrost)
دارد
گریل
دارد
پخت ترکیبی
دارد
تایمر
دارد
سایر مشخصات
دارای سیستم خمیرساز
سیستم پیش گرمایش
ظرف مخصوص سرخ کردن
قابلیت پخت هوشمند
مجهز به سیستم پخت یکنواخت (TDS)
توان مایکروویو
1300 وات
کانوکشن
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندسامسونگ
نوعمایکروویو
رنگاستیل
نوع محصولرومیزی
عملکردمايکروويو
نوع عملکردبرقی

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

گنجایش23 لیتر
عرض49 سانتی متر
عمق36 سانتی متر
ارتفاع28 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLED
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
تایمر
توان مایکروویو1300 وات
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات ظرف مخصوص سرخ کردنسیستم پیش گرمایشدارای سیستم خمیرسازمجهز به سیستم پخت یکنواخت (TDS)قابلیت پخت هوشمند