مایکروویو ال جی مدل MS96WCR
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

مایکروویو ال جی مدل MS96WCR

LG Built-in Microwave MS96WCR

  • گارانتی: 18 ماهه گلدیران
  • نوع: مایکروویو رومیزی
  • قابلیت: مایکروویو بخارپز
  • ظرفیت: 38 لیتر
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2001336971653
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی مایکروویو ال جی مدل MS96WCR

مایکروویو رومیزی ال جی مدل MS96WCR با ترکیب زیبای رنگ سفید و مشکی تولید شده است این دستگاه دارای ظرفیت 38 لیتر و توان مصرفی 1650 وات ساخت کره جنوبی می باشد که با داشتن تکمیل ترین عملکرد و تکنولوژی های روز دنیا می تواند بهترین گزینه برای شما محسوب شود. مایکروویو ال جی مدل MS96WCR دارای عرض 59 عمق 51 و ارتفاع 40 سانتیمتر می باشد که عملکرد مایکروویو، بخار پز و گریل و همچنین پخت های مازاد کانوکشن و پخت ترکیبی را به همراه دارد. بالاترین سیستم تکنولوژی در این دستگاه به کار برده شده است که می تواند با کیفیت ترین عملکرد گرم کردن، یخ زدایی و پخت را برای شما انجام دهد.

برنامه های مایکروویو رومیزی ال جی مدل MS96WCR

مایکروویو ال جی دارای 28 برنامه پخت اتوماتیک برای پخت ساده غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد و با داشتن سنسوری برای پختن و گرم کردن غذا بدون نیاز تنظیم زمان می تواند کار را برای شما بسیار ساده کند نحوه این پخت غذا در این دستگاه از تکنولوژی جدیدی بهره می گیرد که به صورت نوری کار می کند که این امر باعث می شود غذاها بسیار سالم تر از مدل های قدیمی در این دستگاه پخته یا گرم شود. حفظ طعم اصلی غذا، خشک نشدن آن و حفظ ویتامین ها و مواد غذایی از مزیت های اصلی پخت نوری مایکروویو رومیزی ال جی مدل MS96WCR می باشد اگرچه مشخصات تکمیلی فنی دیگر که در این دستگاه وجود دارد باعث شده است تا کیفیت عملکرد این کالا در برنامه های پخت آن به حداکثر سطح کیفی برسد.
در همین جا می توانیم به داشتن مشخصه جوجه گردان در این دستگاه اشاره کنیم که خود یکی از ویژگی های می باشد که می تواند به تکمیل تر بودن کارایی های این دستگاه کمک بهینه ای کند.

تنظیم خودکار Active Convection

سیستم تنظیم خودکار سرعت فن کانوکشن بر اساس نوع پخت در حقیقت معنی و تعریف این فناوری جدید است. در سیستم های رایج پخت موجود در انواع مایکروویو رومیزی ال جی سرعت فن کانوکشن همواره ثابت بوده و جریان هوای گرم همیشه به صورت کاملاً یکنواخت صورت می گرفته است. ال جی با ارائه تکنولوژی اکتیو کانوکشن باعث شده است تا امکان تنظیم سرعت فن کانوکشن را فراهم می سازد تا کاربران این دستگاه بتوانند بهترین حالت پخت را متناسب با نوع غذای خاص خود در اختیار داشته باشد که این ویژگی به صورت چشمگیری بر طبخ با کیفیت غذای شما کمک خواهد کرد.

هیتر زغالی

این مایکروویو رومیزی ال جی مدل MS96WCR علاوه بر داشتن قابلیت نوری که بدان اشاره کردیم و مجهز به هیتر ذغالی نیز می باشد که به طبخ مواد غذایی بسیار بی نظیر در سطح رستوران های ۵ ستاره کمک بسزایی نموده است. این تکنولوژی در حقیقت می تواند به سالم تر بودن غذا با حفظ ارزش های غذایی بدون چربی کمک بسزایی کند و میزان مصرف انرژی را در این دستگاه به صورت چشمگیری پایین ببرد.
تکنولوژی پخت نوری ذغالی در مایکروویو ال جی با توجه به داشتن این میله زغالی که حرارت یکنواختی را برای گرم کردن و پخت غذا ایجاد می کند باعث می شود تا غذای شما به کاملاً برشته و آبدار بماند و همچنین بانفوذ این امواج در داخل غذا، نمک و چربی اضافی را خارج نماید و به بالا بردن سطح کیفی پخت و گرم شدن غذایی باکیفیت، کمک به سزایی کند.

جمع بندی

مایکروویو رومیزی ال جی مدل MS96WCR همانطور که اشاره کردیم دارای ابعاد، حجم مناسب، صفحه نمایشگر LED، رنگ سفید و برگرفته از تکمیل ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد. این مایکروویو 38 لیتری ال جی باقابلیت جوجه گردان، یخ زدایی، پخت ترکیبی، مایکروویو، کانوکشن، گریل، تایمر، پخت با بخار (بخارپز) به همراه 28 برنامه پخت اتوماتیک غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد که تمامی این قابلیت ها را همراه با هیتر ذغالی، سیستم کنترل دما و سیستم تنظیم خودکار سرعت فن کانوکشن بر اساس نوع پخت خاص غذای شماست.
اگر می خواهید که یکی از تکمیل ترین دستگاه ها را باکیفیتی بسیار بالا و تکنولوژی های روز دنیا برای خود داشته باشد، می توانید با اطمینان خاطر خرید مایکروویو ال جی مدل MS96WCR را انجام دهید. تنها لازم است با ثبت سفارش خود در فروشگاه اینترنتی 20 بخر این کالا را همراه با کارت گارانتی اصلی و معتبر این برند درب منزل خود تحویل بگیرید

مشخصات
برند
ال جی
نوع
بخارپز
مایکروویو
رنگ
سفید
کشور سازنده
کره جنوبی
نوع محصول
رومیزی
گنجایش
38 لیتر
عملکرد
بخارپز
مايکروويو
نوع عملکرد
برقی
عرض
52 سانتی متر
عمق
51 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
مايکروويو
دارد
بخار پز
دارد
فر
ندارد
جوجه گردان
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LED
یخ زدایی (Defrost)
دارد
گریل
دارد
پخت ترکیبی
دارد
تایمر
دارد
تعداد برنامه‌ های پخت
28 عدد
سایر مشخصات
دارای 28 برنامه پخت اتوماتیک غذاهای ایرانی و فرنگی
دارای هیتر زغالی
سیستم تنظیم خودکار سرعت فن کانوکشن براساس نوع پخت (Active Convection)
سیستم کنترل دقیق دمای گریل
پخت با 5 روش ( گریل – مایکرو – کانوکشن – پخت با بخار – پخت ترکیبی )
توان مایکروویو
1650 وات
کانوکشن
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندال جی
نوع بخارپزمایکروویو
رنگسفید
کشور سازندهکره جنوبی
نوع محصولرومیزی
عملکرد بخارپزمايکروويو
نوع عملکردبرقی

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

گنجایش38 لیتر
عرض52 سانتی متر
عمق51 سانتی متر
ارتفاع40 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLED
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
تایمر
توان مایکروویو1650 وات
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

تعداد برنامه‌ های پخت28 عدد
سایر مشخصات سیستم کنترل دقیق دمای گریلسیستم تنظیم خودکار سرعت فن کانوکشن براساس نوع پخت (Active Convection)دارای 28 برنامه پخت اتوماتیک غذاهای ایرانی و فرنگیدارای هیتر زغالیپخت با 5 روش ( گریل – مایکرو – کانوکشن – پخت با بخار – پخت ترکیبی )