مایکروویو ال جی مدل MS94WCR
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

مایکروویو ال جی مدل MS94WCR

LG Built-in Microwave MS94WCR

  • گارانتی: 18 ماهه گلدیران
  • نوع: مایکروویو رومیزی و سولاردام
  • قابلیت: مایکروویو بخارپز
  • ظرفیت: 38 لیتر
  • رنگ: سفید نقره ای
  • شناسه کالا: 2002351931174
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی مایکروویو سولاردام ال جی مدل MS94WCR

به منظور بررسی قیمت مایکروویو سولاردام ال جی مدل MS94WCR و توازن کیفیت و کارایی های آن می توانید به مطالعه این متن بپردازید. به جرئت می توانیم بگوییم که این دستگاه مایکروویو 38 لیتری یکی از کامل ترین دستگاه های موجود در بازار است که قابلیت های بسیار متنوعی را به همراه دارد. مایکروویو ال جی مدل MS94WCR ساخت کره جنوبی می باشد که در دو رنگ نقره ای و سفید تولید شده است که با ترکیب زیبایی که درب و قسمت نمایشگر آن در رنگ مشکی دارد، دارای زیبایی چشم گیری می باشد. این محصول رومیزی بوده و با عملکردی کاملاً برقی تولید شده که به نسبت فر برقی 50 درصد کمتر مصرف انرژی دارد.

ابعاد و طراحی

همانطور که اشاره نمودیم این دستگاه در حقیقت حجم کافی 35 لیتر را به شما خواهد داد که با قدرت بالای 1400 وات عملکردهای گوناگونش را به نحو احسنت و با کیفیت بالا برایتان انجام خواهد داد. ابعاد این دستگاه در عرض 52، عمق 51 و ارتفاع 40 می باشد و شما می توانید به سادگی ظروف دیس و بزرگ را نیز در داخل محفظه دستگاه تان قرار دهید، همین ویژگی بزرگ بودن و محفظه ای کافی برای قرار دادن حجم مناسب غذا از مزیت های این محصول به نسبت قیمت مایکروویو سولاردام ال جی مدل MS94WCR به شمار می رود هرچند که عوامل اصلی دیگر همچون عملکرد های متنوعی که در این مدل وجود دارد و ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت، خود عمل مؤثر و اصلی منطقی بودن این مایکروویو است.

با نگاهی ساده به تصویر محصول می بینید که طراحی این دستگاه بسیار ساده و زیباست و در طراحی آن، درب زیبایی با قابلیت باز شوندگی از قسمت بالا به پایین با جنس شیشه مقاوم در برابر حرارت در نظر گرفته شده است که در همین بخش صفحه LED و نمایشگری برای نشان دادن روند عملکرد دستگاه در اختیار شما قرار گرفته است.

عملکردهای مایکروویو ال جی مدل MS94WCR

همانطور که اشاره کردیم قیمت مایکروویو سولاردام ال جی مدل MS94WCR به نسبت عملکردهای اصلی که شامل مایکروویو، بخارپز و گریل می شود، بسیار مناسب محسوب می شود و این قابلیت ها در حقیقت پخت با پنج روش گوناگون را در این دستگاه میسر نموده که شامل حالت: مایکروویو، گریل، کانوکشن، پخت با بخار و پخت ترکیبی می باشد و شما به سادگی می توانید همراه با 28 برنامه پخت، کار پخت خودکار ته چین، خورشت قورمه سبزی، انواع کباب و غیره را انجام دهید؛ پخت انواع شیرینی و کیک نیز با همان کیفیتی که در فر گازی تهیه می شود در مایکروویو ال جی مدل MS94WCR امکان پذیر است.

فر نوری جدید ال جی

یکی دیگر از موارد اثرگذار در قیمت مایکروویو سولاردام ال جی مدل MS94WCR وجود هیتر ذغالی می باشد، سیستم نوری کانکشن جدید با طراحی آیینه ای و مجهز به هیتر ذغالی به بازار عرضه شده است که به گفته مدیران این شرکت قابلیت هیتر ذغالی در پخت غذاها با طعم بسیار بی نظیر و در سطح رستوران های 5 ستاره تأثیر بسزایی دارد. این فناوری غذاها را هرچه سالم تر و همراه با حفظ ارزش غذایی و بدون چربی اضافه در اختیار شما می گذارد وقتی که شما دستگاهی را انتخاب می کنید که شامل این ویژگی می باشد پخت نوری ال جی سرعت آشپزی را بالا می برد و به نسبت آن 40 درصد، کاهش دهنده مصرف انرژی است. این تکنولوژی با استفاده از یک میله ذغالی انجام می شود که این میزان حرارت یکنواختی را ایجاد خواهد کرد و در پی آن غذا را کاملاً برشته می نماید در حالی که میزان آب و رطوبت غذای شما را از بین نمی برد و باعث نمی شود که غذای داخل آن خشک شود. نفوذ امواج نوری در داخل غذا نمک و چربی های اضافه را خارج می نماید و با حفظ ویتامین ها و مواد غذایی لازم در درون خوراکی شما می تواند با کیفیت بسیار چشمگیر کار گرم کردن و طبخ غذا را برای شما انجام می دهد.

شما عزیزان می توانید این محصول را با بهترین قیمت مایکروویو سولاردام ال جی مدل MS94WCR در فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه فرمایید. کالایتان را با گارانتی اصلی شرکت LG تهیه فرمایید.

مشخصات
برند
ال جی
نوع
بخارپز
مایکروویو
رنگ
سفید
نقره ای
کشور سازنده
کره جنوبی
نوع محصول
رومیزی
گنجایش
38 لیتر
عملکرد
بخارپز
مايکروويو
نوع عملکرد
برقی
عرض
52 سانتی متر
عمق
51 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
مايکروويو
دارد
بخار پز
دارد
فر
ندارد
جوجه گردان
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LED
یخ زدایی (Defrost)
دارد
گریل
دارد
پخت ترکیبی
دارد
تایمر
دارد
تعداد برنامه‌ های پخت
28 عدد
سایر مشخصات
50% صرفه جویی در مصرف برق نسبت به فر برقی
قابلیت طبخ انواع شیرینی و کیک به همان کیفیت طبخ در فر گازی
قابلیت پخت با 5 روش مختلف (ماکروویو، گریل، کانوکشن، پخت با بخار، پخت ترکیبی)
قابلیت پخت خودکار ته چین مرغ و خورش قرمه سبزی، کباب برگ و...، مجهز به هیتر زغالی(Charcoal Heater)
مجهز به سیستم گرمایش از بالا و پایین (مگاهیتینگ)
توان مایکروویو
1400 وات
کانوکشن
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندال جی
نوع مایکروویوبخارپز
رنگ نقره ایسفید
کشور سازندهکره جنوبی
نوع محصولرومیزی
عملکرد بخارپزمايکروويو
نوع عملکردبرقی

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

گنجایش38 لیتر
عرض52 سانتی متر
عمق51 سانتی متر
ارتفاع40 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLED
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
تایمر
توان مایکروویو1400 وات
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

تعداد برنامه‌ های پخت28 عدد
سایر مشخصات قابلیت پخت خودکار ته چین مرغ و خورش قرمه سبزی، کباب برگ و...، مجهز به هیتر زغالی(Charcoal Heater)مجهز به سیستم گرمایش از بالا و پایین (مگاهیتینگ)قابلیت طبخ انواع شیرینی و کیک به همان کیفیت طبخ در فر گازی50% صرفه جویی در مصرف برق نسبت به فر برقیقابلیت پخت با 5 روش مختلف (ماکروویو، گریل، کانوکشن، پخت با بخار، پخت ترکیبی)