مایکروویو ال جی مدل MH8265DIS
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

مایکروویو ال جی مدل MH8265DIS

LG Built-in Microwave MH8265 DIS

  • گارانتی: 18 ماهه گلدیران
  • نوع: مایکروویو رومیزی
  • قابلیت: مایکروویو بخارپز
  • ظرفیت: 42 لیتر
  • رنگ: مشکی
  • شناسه کالا: 2001134397453
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی مایکروویو ال جی مدل MH8265DIS

به منظور انتخاب بهترین مایکروویو ال جی مسلماً دانستن ویژگی های متمایز یک مدل خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. مایکروویو ال جی مدل MH8265DIS به رنگ مشکی و نقره ای، قدرت 1100 وات، حجم بالا، به صورت برقی و رومیزی تولید شده است که دارای عملکرد بخارپز، گریل به همراه تکمیل ترین ویژگی های روز دنیا می باشد. مایکروویو 42 لیتری ال جی با داشتن ابعادی در عرض 49 ، عمق و ارتفاع 39 سانتیمتر می تواند انتخابی مناسب برای خانواده های متوسط تا پرجمعیت محسوب شود این دستگاه همانطور که اشاره نمودیم بالاترین تکنولوژی و فناوری های روز دنیا را به همراه خود دارد که می توانید آنها را به شرح زیر برای شما توضیح دهیم:

فناوری اینورتر هوشمند

داشتن این تکنولوژی در بهترین مایکروویو ال جی مدل MH8265DIS باعث بالا بردن توانایی دقیق پخت و پز، کنترل مصرف انرژی و افزایش بازده در این دستگاه می شود و می تواند پخت کاملاً حرفه ای و آسان را برای شما رقم بزند، طیف وسیعی از غذاها را به صورت سریع تر و با کیفیت بالاتر برای شما پخته و گرم می شود، استفاده از قدرت کنترل فناوری جدید خطی مابین 300 تا 1100 وات منجر می شود تا تمام قسمت های تشکیل دهنده غذا به صورت کاملاً یکسان پخته شود و کار یخ زدایی تا %93 انجام گردد، درحالی که یخ زدایی در بسیاری از مدل های دیگر تنها تا 76%  است. دستگاه های NeoChef ال جی مواد معدنی غذا را حفظ می نماید و با مصرف کم تر روغن تا %72، از تغییر طعم غذا جلوگیری خواهد کرد.

یخ زدایی یکنواخت

قابلیت یخ زدایی در بهترین مایکروویو ال جی مدل MH8265DIS از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه به شمار می رود و شما تا سادگی می توانید با تنظیم دما به اندازه دلخواهتان گوشت یا مرغ و تمام مواد غذایی یخ زده خود را به صورت کاملاً یکنواخت یخ زدایی کنید و این قابلیت در کنار اینورتر هوشمند که بدان اشاره کردیم در دستگاه مایکروویو پیشرفته ال جی شما به گونه ای تعبیه شده است که باعث می شود هر نوع مانده منجمدی به وسیله هشت سنسور به کار رفته با کنترل لحظه به لحظه دما و رطوبت به طرز شگفت انگیزی برای شما انجام شود و همانند دستگاه های قدیمی شما شاهد این نیست که قسمتی از مواد یخ زده شما کمتر از قسمت دیگر یخ زدایی گردد.

هیتر نوری زغالی

در بهترین مایکروویو ال جی مدل MH8265DIS رشته های ذغالی وجود دارد که باعث طبخ لذیذتر مواد غذایی به صورت کاملاً طبیعی می شوند و می تواند در زمانی کمتر کار پخت و گرم کردن غذا را برای شما انجام دهد. گرمایش ذغالی باعث می شود جذب گرما افزایش پیدا کند و همانند یک کباب ذغالی غذا را برای شما آماده گردد، ماندگاری ویتامین ها حتی ویتامین C و مواد مغذی درون مواد غذایی از دیگر ویژگی های مهم دستگاه های هست که به وسیله هیتر نوری ذغالی تولید شده اند.

سایر ویژگی بهترین مایکروویو ال جی مدل MH8265DIS

علاوه بر سیستم یخ زدایی، پخت ترکیبی، گریل، بخارپز مایکروویو 42 لیتری ال جی می توان به صفحه نمایشگر ال ای دی، تایمر، تعداد 28 برنامه پخت و سیستم EasyClean در سهولت تمیز کردن محفظه داخلی دستگاه اشاره نمود، شما عزیزان می توانید با سفارش این محصول در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر، کالای خود را به همراه گارانتی شرکتی LG در اختیار داشته باشید.

مشخصات
برند
ال جی
نوع
بخارپز
مایکروویو
رنگ
مشکی
کشور سازنده
کره جنوبی
نوع محصول
رومیزی
گنجایش
42 لیتر
عملکرد
بخارپز
مايکروويو
نوع عملکرد
برقی
عرض
49 سانتی متر
عمق
36 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
مايکروويو
دارد
بخار پز
دارد
فر
ندارد
جوجه گردان
ندارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LED
یخ زدایی (Defrost)
دارد
گریل
دارد
پخت ترکیبی
دارد
تایمر
دارد
تعداد برنامه‌ های پخت
28 عدد
توان مایکروویو
1100 وات
کانوکشن
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندال جی
نوع مایکروویوبخارپز
رنگمشکی
کشور سازندهکره جنوبی
نوع محصولرومیزی
عملکرد بخارپزمايکروويو
نوع عملکردبرقی

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

گنجایش42 لیتر
عرض49 سانتی متر
عمق36 سانتی متر
ارتفاع36 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLED
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
تایمر
توان مایکروویو1100 وات
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

تعداد برنامه‌ های پخت28 عدد