مایکروویو ال جی مدل MC65BR
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

مایکروویو ال جی مدل MC65BR

LG Built-in Microwave MC65BR

  • گارانتی: 18 ماهه گلدیران
  • نوع: مایکروویو رومیزی
  • قابلیت: مایکروویو بخارپز
  • ظرفیت: 39 لیتر
  • رنگ: مشکی
  • شناسه کالا: 2001134397453
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی مایکروویو ال جی مدل MC65BR

مایکروویو ال جی مدل MC65BR یک دستگاه مایکروویو بخارپز رومیزی به رنگ یکپارچه مشکی می باشد که قابلیت گریل، جوجه گردان، یخ زدایی، پخت ترکیبی، تایمر به همراه 51 برنامه پخت را به همراه دارد؛ این ویژگی ها بخشی از مشخصات این دستگاه به شمار می رود و تکمیل ترین و به روزترین نسل جدید تکنولوژی ها در این مدل به کار برده شده است که عملکردی بسیار با کیفیت را در اختیار کاربرانش خواهد گذاشت که ما در ادامه این متن به شرح تمامی آن ها خواهیم پرداخت.

حجم بالا و سایز کوچک

مایکروویو 39 لیتری ال جی دارای عرض 59 عمق 52 و ارتفاع 32 سانتیمتر می باشد و حجم بالای ظرفیت این دستگاه در ابعادی کم یکی از مزیت های این مدل به شمار می رود، دلیل این ویژگی منحصربه فرد نسل جدید NeoChef در این دستگاه می باشد که نسبت به مدل های قبلی خود بسیار جمع و جورتر می باشند و ظرفیت داخلی بزرگ تری را در اختیار کاربرانش می گذارد از این رو شما می توانید مایکروویو ال جی مدل MC65BR را در آشپزخانه های کوچک خود نیز جا بدهید و در عین حال از فضای کافی داخل ان حتی برای ظرف های بلند و عریض استفاده فرمایید.

اینورتور هوشمند

مایکروویو ال جی مدل MC65BR با تکنولوژی جدید دنیا یعنی اینورتر هوشمند تولید شده که به وسیله کنترل قدرتمند و بسیار دقیق قدرت 1200 واتی این دستگاه، پختی بسیار سریع و یکنواخت را تأمین می کند. این کنترل دقیق دما می تواند پخت، یخ زدایی و گرم کردن غذاهای متنوع را باکیفیتی بالا انجام دهد.
این سیستم هوشمند یکی از عوامل تأثیرگذار در کم کردن زمان لازم برای عملکردهای این دستگاه است و به مراتب نیز مصرف بهینه برق را به دنبال دارد. به عنوان مثال زمان گرم کردن شیر را از 1:10 به 0:44 یا پخت مرغ را از 67 به 43 کاهش خواهد داد.

کانوکشن همراه با هیتر نوری ذغالی

مایکروویو ال جی مدل MC65BR علاوه برداشتن کانوکشن جدید با طراحی آینه ای و مجهز به هیتر ذغالی تولید گردیده است و به گفته تولیدکنندگان محصولات ال جی در این دسته از کالاها قابلیت هیتر ذغالی نوری به پخت غذاها با طعم های بی نظیر همچون غذاهایی مخصوص رستوران های پنج ستاره تأثیر بسزایی گذاشته است و برخورداری از این تکنولوژی جدید باعث شده تا شما در این دستگاه غذایی سالم تر با حفظ ارزش های غذایی و بدون چربی اضافه در اختیار داشته باشید. این تکنولوژی پخت نوری در ال جی سرعت آشپزی را کاهش داده و 40 درصد کاهش میزان مصرف انرژی را خواهد داشت.
روند کار این تکنولوژی در مایکروویو ال جی مدل MC65BR بدین گونه است: یک میله ذغالی درون دستگاه تعبیه شده که با ایجاد حرارت یکنواخت روی غذا آن را کاملاً برشته می نماید و داخل آن را آبدار باقی می گذارد و از طرف دیگر با نفوذ امواج نوری در داخل غذا به پخت و گرم کردن با کیفیت و یکدست آن کمک می کند و این نفوذ به داخل غذایتان، میزان نمک و چربی های اضافی را کاهش می دهد، در عین حال ویتامین C و دیگر مواد مغذی که بر اثر حرارت نامناسب از بین می رود زا در مواد خوراکی شما حفظ می نماید.

فناوری Easy Clean

از دیگر مشخصات مایکروویو ال جی مدل MC65BR داشتن فناوری جدید EZ Clean Coating در سطح داخلی و محفظه درون این دستگاه است که به سادگی قابل تمیز کردن بوده (چربی ها به صورت ماندگار بر روی سطح داخلی دستگاه شما نخواهند ماند) و شما پس از استفاده از آن تنها کافی است با دستمال نمدار داخل محفظه را به آسانی و در مدت زمان کوتاه تمیز کنید.
با توجه به آنچه درباره این مدل از مایکروویو، بخارپز و گریل با یکدیگر بررسی نمودیم و به کارگیری تکمیل ترین فناوری های روز دنیا که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است اکنون، می توانید با اطمینان هرچه بیشتر محصول خود را با بهترین قیمت مایکروویو ال جی در مدل MC65BR از فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر تهیه فرمایید و کالای خود را با گارانتی شرکتی درب منزلتان تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
ال جی
نوع
بخارپز
مایکروویو
رنگ
مشکی
کشور سازنده
کره جنوبی
نوع محصول
رومیزی
گنجایش
39 لیتر
عملکرد
بخارپز
مايکروويو
نوع عملکرد
برقی
عرض
55 سانتی متر
عمق
52 سانتی متر
ارتفاع
32 سانتی متر
مايکروويو
دارد
بخار پز
دارد
فر
ندارد
جوجه گردان
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LED
یخ زدایی (Defrost)
دارد
گریل
دارد
پخت ترکیبی
دارد
تایمر
دارد
تعداد برنامه‌ های پخت
51 عدد
سایر مشخصات
اینورتر هوشمند
دارای فناوری EasyClean
دارای هیتر نوری ذغالی
نسل جدید مایکروویو NeoChefTM
توان مایکروویو
1100 وات
کانوکشن
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندال جی
نوع مایکروویوبخارپز
رنگمشکی
کشور سازندهکره جنوبی
نوع محصولرومیزی
عملکرد بخارپزمايکروويو
نوع عملکردبرقی

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

گنجایش39 لیتر
عرض55 سانتی متر
عمق52 سانتی متر
ارتفاع32 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLED
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
تایمر
توان مایکروویو1100 وات
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

تعداد برنامه‌ های پخت51 عدد
سایر مشخصات دارای هیتر نوری ذغالیدارای فناوری EasyCleanاینورتر هوشمندنسل جدید مایکروویو NeoChefTM