مایکروویو ال جی مدل MS93WCR
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

مایکروویو ال جی مدل MS93WCR

LG Built-in Microwave MS93WCR

  • گارانتی: 18 ماهه گلدیران
  • نوع: مایکروویو رومیزی
  • قابلیت: مایکروویو بخارپز
  • ظرفیت: 38 لیتر
  • رنگ: سفید نقره ای
  • شناسه کالا: 2005444663565
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی مایکروویو ال جی مدل MS93WCR

مایکروویو سولاردام ال جی مدل MS93WCR یکی از انواع مایکروویو 38 لیتری برقی LG، رومیزی و ساخت کره جنوبی می باشد که به همراه بخارپز و قابلیت گریل، دستگاهی تکمیل به شمار می رود و با برگرفتن از تکنولوژی های روز دنیا در دو رنگ نقره ای و سفید تولید گردیده است. مایکروویو ال جی مدل MS93WCR همراه با خلاصه ویژگی هایی همچون قابلیت پخت سالم برای تهیه غذایی بسیار خوش طعم، مجهز به پخش نوری و هیتر ذغالی، 50 درصد صرفه جویی در میزان برق نسبت به فر های برقی، سیستم کنترل دمای گریل، فن کانوکشن، پخت چندگانه، 24 برنامه پخت و توان مصرفی 1650 وات روانه بازار شده است که در ادامه متن به شرح کامل این دستگاه خواهیم پرداخت.

طراحی و حجم

مایکروویو ال جی مدل MS93WCR همانطور که اشاره کردیم دارای حجم 38 لیتر می باشد و برای خانواده های متوسط جمعیت انتخابی بسیار مناسب شمرده می شوند، از لحاظ مشخصات مقداری آن باید بگوییم که این دستگاه معادل عرض 53، عمق 51 و ارتفاع 40 سانتیمتر است. طراحی بسیار ساده و زیبای این مدل از مایکروویو سولاردام ال جی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است؛ در قسمت جلویی دستگاه درب ان طراحی شده که از شیشه مقاوم در برابر حرارت و دستگیره های بزرگ برای باز کردنش تشکیل شده که از بالا به سمت پایین باز می گردد.
در قسمت بالای آن نیز دکمه ها تعبیه شده است که امکان برنامه ریزی و استفاده از دستگاه را برایتان آسان کرده است، در همین بخش نیز صفحه نمایشگر LED طراحی شده که روند عملکرد دستگاه را برای شما به نمایش در می آورد.

برنامه های مایکروویو سولاردام ال جی مدل MS93WCR

اگر به دنبال دستگاهی پرکاربرد هستید که بسیاری از آنچه لازم دارید را در یک پکیج در اختیار داشته باشید می توانید با خیالی آسوده مایکروویو ال جی مدل MS93WCR را برای خود انتخاب کنید. این دستگاه دارای قابلیت بخارپز به صورت کاملاً حرفه ای، گریل، جوجه گردان، پخت ترکیبی، عملکرد یخ زدایی به همراه 24 برنامه پخت مختلف می باشد که می تواند تمامی عملکردهای ذکرشده را به وسیله تایمر برای شما تنظیم کند و زمان عملکرد دستگاه را آن گونه که تمایل دارید در اختیار داشته باشید.
یکی از عوامل مهم در این دستگاه که کیفیت پخت و گرم کردن مواد غذایی را برایتان تضمین می کند، قابلیت حفظ رطوبت ذر این دستگاه است. این مدل برخلاف برخی از دستگاه های مشابه، به هیچ عنوان غذاهای شما در هنگام پخت یا گرم کردن خشک می نمی کند و سیستم حفظ رطوبت یک عامل مؤثر در نگهداری سطح کیفی بالای این دستگاه به شمار می رود و به جرئت می توانیم به شما عزیزان می بگوییم که مایکروویو سولاردام ال جی مدل MS93WCR باکیفیت ترین نحوه پخت و گرم کردن را در اختیار شما بگذارد

سایر ویژگی ها

از دیگر موارد مهم دستگاه که در ابتدای متن نیز بدان ها اشاره کرده را در این بخش همراه با یکدیگر بررسی می کنیم:

هیتر ذغالی

سیستم این هیتر که در حقیقت اختراعی انحصاری برای محصولات ال جی می باشد باعث می شود تا ویتامین ها، مواد مغذی و میزان آب موجود در غذای شما حفظ شود و شما غذای هرچه برشته تر، آبدارتر و باکیفیت تر در اختیار داشته باشید در عین حال که 50 درصد در مصرف برق شما صرفه جویی خواهد نمود.

سیستم پخت نوری

استفاده از این نوع پخت در مایکروویو سولاردام ال جی مدل MS93WCR باعث شده است تا غذای شما سالم تر و بسیار لذیذتر پخته شود که این عامل نیز به در خشک نشدن، نقش ماندگاری ویتامین ها و مواد غذایی شما بسیار مؤثر می باشد د در حقیقت می توانیم بگوییم که پخت نوری یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا است که در انواع مایکروویو ال جی به کار برده شده است.

سیستم کنترل دمای گریل

برخلاف بسیاری از فر های دیگر که دارای دمای حرارتی ناپایداری دارند و تنها قابلیت روشن و خاموش شدن را بدون تنظیم درجه حرارت به همراه دارند، در مایکروویو ال جی مدل MS93WCR شما می توانید درجه حرارت خود را به کاملاً دلخواه در سطح ملایم، متوسط یا پرقدرت قرار دهید تا استفاده از کارایی این پخش را کاملاً برمبنای سلیقه تان انجام دهید.

فن کانوکشن

این بخش در مایکروویو سولاردام ال جی مدل MS93WCR باعث چرخش و یکسان سازی هوای داغ داخل دستگاه شما خواهد شد و درنتیجه پخت و عملکرد گرم کردن غذای شما به صورتی کاملاً یکنواخت و همگن انجام می شود، در عین حال که در زمان و مصرف انرژی نیز صرفه جویی بسیار بهینه ای خواهد داشت. این ویژگی که از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در این دستگاه ها است در این مدل نیز باکیفیتی بسیار بالا در نظر گرفته شده است.

تمیز کردن آسان

روکش EZ Clean Coating با طراحی خاص و بسیار مقاومی در داخل محفظه این دستگاه قرار گرفته است که امکان تمیز کردن محفظه داخلی این دستگاه را برای شما بسیار ساده کرده است و تنها با دستمالی نم دار و در مدت زمانی کوتاه می توانید کار تمیز کردن داخل ان را انجام دهید.

مشخصات
برند
ال جی
نوع
بخارپز
مایکروویو
رنگ
سفید
نقره ای
کشور سازنده
کره جنوبی
نوع محصول
رومیزی
گنجایش
38 لیتر
عملکرد
بخارپز
مايکروويو
نوع عملکرد
برقی
عرض
53 سانتی متر
عمق
51 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
مايکروويو
دارد
بخار پز
دارد
فر
ندارد
جوجه گردان
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LED
یخ زدایی (Defrost)
دارد
گریل
دارد
پخت ترکیبی
دارد
Child Lock (قفل کودک)
دارد
تایمر
دارد
تعداد برنامه‌ های پخت
24 عدد
توان مایکروویو
1650 وات
کانوکشن
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندال جی
نوع بخارپزمایکروویو
رنگ سفیدنقره ای
کشور سازندهکره جنوبی
نوع محصولرومیزی
عملکرد مايکروويوبخارپز
نوع عملکردبرقی

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

گنجایش38 لیتر
عرض53 سانتی متر
عمق51 سانتی متر
ارتفاع40 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLED
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
Child Lock (قفل کودک)
تایمر
توان مایکروویو1650 وات
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

تعداد برنامه‌ های پخت24 عدد