ماشین لباسشویی سامسونگ Q1256 ظرفیت 8 کیلوگرم
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ماشین لباسشویی سامسونگ Q1256 ظرفیت 8 کیلوگرم

Samsung Washing Machine 8Kg Q1256

  • گارانتی: 18 ماهه سام سرویس
  • سرعت چرخش موتور: 1200 دور
  • ظرفیت: 8 کیلوگرم
  • رنگ: سفید، استیل
  • شناسه کالا: 6260953000951
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 با رنگ سفید و استیل دارای ظرفیتی معادل 8 کیلوگرم می باشد که در کشور کره مونتاژ می شود یکی از مدل های بسیار پرطرفدار می باشد که دارای طراحی بسیار زیبا و مشخصات فنی قابل توجهی از جمله گنجایش مناسب و رتبه انرژی مناسبی برخوردار می باشد، شرکت Samsung در این ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ از یک موتور گیربکسی (تسمه ای) استفاده می کند که سرعت چرخش آن در زمان خشک کن به 1200 دور در دقیقه می رسد، همان طور که گفتیم این لباسشویی با ظرفیت 8 کیلو ظرفیت بسیار بالایی دارد اما با داشتن سیستم تشخیص میزان وزن لباس در آن دیگر لازم نخواهد بود منتظر پر شدن ظرفیت لباسشویی خود بمانید از همین رو از خانواده های کم جمعیت تا پرجمعیت می توانند از آن استفاده کنند.

همان طور که گفتیم ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ می‌تواند در خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت مورداستفاده قرار گیرد، این مدل که توانسته برچسب انرژی ++A را به خود اختصاص دهد و جزو لازم خانگی کم مصرف قرار گیرد. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 با داشتن سیستم حباب ساز باعث شده کارایی و کیفیت شستشو در آن تا حد زیادی بهبود بخشیده است و استفاده از دیگ الماسه ضد چروک ممکن شده است از دیگر مشخصات این ماشین لباسشویی سامسونگ داشتن محافظ برق در داخل دستگاه بوده که در زمان ایجاد نوسان برق مانع از خرابی و صدمه دیدن دستگاه می شود. برنامه اتوماتیک شستشوی دیگ نیز باعث می شود دیگر نگران جرم گرفتن دیگ لباسشویی خود نباشید.

برچسب انرژی

ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ مدل Q1256 موفق شده با بکارگیری موتور گیربکسی که در آن تمامی استانداردها رعایت شده است توانسته برچسب انرژی ++A را بر اساس استانداردهای اتحادیه اروپا کسب نماید. این دسته بندی میزان مصرف انرژی را نسبت به عملکرد آن سنجیده می شود و بر اساس این نمودار کم مصرف ترین محصول برچسب انرژی ++A را می تواند از آن خود کند، در آخر می توانیم بگوییم شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی دارای کمترین مصرف انرژی می باشند.
سیستم خطایاب خودکار Smart Check
ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ مدل Q1256 یکی از مدل های بسیار پرطرفدار شرکت سامسونگ می باشد که با استفاده از سیستم خطایاب خودکار Smart Check می‌تواند این امکان را در اختیار شما قرار دهد تا با نصب برنامه بر روی گوشی خود به ماشین لباسشویی متصل شوید تا علاوه بر نصب برنامه های جدید لباسشویی می تواند هر گونه مشکلی را به شما اطلاع دهد تا قبل از خرابی ماشین لباسشویی خود بتوانید نسبت به رفع آن اقدام کنید.

نتیجه گیری

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 سفید و استیل ساخت کره جنوبی با گنجایش 8 کیلوگرم 1200 دور دارای موتور گیربکسی (تسمه ای) توانسته برچسب انرژی ++A را دریافت کند، این لباسشویی دارای سیستم خطایاب خودکار Smart Check، دارای سیستم حباب ساز Bubble Soak، تشخیص میزان وزن لباس، تکنولوژی حباب‌ساز Eco Bubble، دارای برنامه‌ شستشوی سریع، دیگ الماسه از جنس استیل و Drum Clean (شستشوی خودکار دیگ) می باشد اگر ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ مدل Q1256 توانسته نظر شما را به خود جلب کند و پاسخگوی نیازهای شما باشد شما می توانید این محصول را با گارانتی سام سرویس و ضمانت خرید بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه نمایید.

مشخصات
برند
سامسونگ
نوع
لباسشویی
رنگ
استیل
سفید
کشور سازنده
کره جنوبی
نوع محصول
مبله
ظرفیت
8 کیلوگرم
عرض
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
نوع صفحه
LED
صفحه نمایشگر
دارد
رتبه انرژی
++A
نوع موتور
گیربکسی (تسمه ای)
سرعت چرخش موتور
1200 دور/ دقیقه
قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
Anti Vibration (ضد لرزش)
دارد
بخارشو
ندارد
Child Lock (قفل کودک)
دارد
قابلیت ضد آلرژی
ندارد
Bubble Soak (فناوری حباب ساز)
دارد
Time Delay (شروع با تاخیر 1 تا 24 ساعت)
دارد
تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده (i-Dos)
ندارد
Aqua Stop (ضد نشت آب)
دارد
Self Cleaning (شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده)
دارد
ِDrum Clean (شستشوی خودکار دیگ)
دارد
سایر مشخصات
تشخیص میزان وزن لباس
دارای برنامه‌ی شستشوی سریع
دارای سیستم حباب ساز Bubble Soak
دارای سیستم خطایاب خودکار Smart Check
دیگ الماسه از جنس استیل
سیستم انتخاب گر Jog-Dial

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندسامسونگ
نوعلباسشویی
رنگ استیلسفید
کشور سازندهکره جنوبی
نوع محصولمبله
ظرفیت8 کیلوگرم
رتبه انرژی++A

مشخصات مقداری

عرض60 سانتی متر
عمق60 سانتی متر
ارتفاع85 سانتی متر

مشخصات فنی

نوع صفحهLED
صفحه نمایشگر
نوع موتورگیربکسی (تسمه ای)
سرعت چرخش موتور1200 دور/ دقیقه
قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
Anti Vibration (ضد لرزش)
بخارشو
Child Lock (قفل کودک)
قابلیت ضد آلرژی
Bubble Soak (فناوری حباب ساز)
Time Delay (شروع با تاخیر 1 تا 24 ساعت)
تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده (i-Dos)
Aqua Stop (ضد نشت آب)
Self Cleaning (شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده)
ِDrum Clean (شستشوی خودکار دیگ)

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات دارای برنامه‌ی شستشوی سریعدیگ الماسه از جنس استیلدارای سیستم حباب ساز Bubble Soakتشخیص میزان وزن لباسسیستم انتخاب گر Jog-Dialدارای سیستم خطایاب خودکار Smart Check