فر توکار سینجر مدل SLA12 W
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

فر توکار سینجر مدل SLA12 W

Sinjer Built-in Oven SLA12 W

  • گارانتی: 24 ماهه آریا پردیس البرز
  • عملکرد: برقی
  • ظرفیت: 60 لیتر
  • رنگ: سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی فر توکار سینجر مدل SLA12 W

اگر به دنبال خرید بهترین فر برقی هستید حتماً بهترین مارک فر برقی سینجر به گوش شما خورده است که علاوه بر استانداردهای اروپایی و ایرانی، کیفیت و طول عمر بالا می توانیم به اقتصادی بودن و قیمت فر برقی توکار سینجر در انواع مدل ها اشاره کنیم. فر سینجر مدل SLA12 W به رنگ سفید ازجمله فرهای توکاری است که به عنوان مدل کامپکت کار می کند، منظور از کامپکت این است که این مدل در حقیقت فر مایکروویو توکار سینجر به شمار می رود که کار فر و ماکروویو را انجام می دهد. درباره عملکرد آن باید بگوییم که این مدل هر دو کار را به صورت کامل و بی نقص انجام نمی دهد، در این حال لازم است تأکید کنیم که فر مایکروویو ها همانند قبل نمی باشد که الزام خرید دو مدل به صورت تک، بهتر است چراکه با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا که در فر توکار سینجر مدل SLA12W به کار برده شده است، شما می توانید هر دو عملکرد را به طور کامل در اختیار داشته باشید.

فر توکار سینجر مدل SLA12 W با داشتن 9 برنامه و ویژگی های دیگرش در کنار مناسب بودن قیمت فر برقی توکار سینجر به شما عزیزان اطمینان خاطر انتخاب و استفاده از این کالا را می دهد. قابلیت فر سینجر، مایکروویو، گریل کامل، پخت ترکیبی، تایمر، کانوکشن، قفل کودک و جوجه گردان حرفه ای در این مدل از فر برقی سینجر از جمله کارایی ها و توانایی های SLA12 می باشد. اگر به دنبال خرید فر توکار سفید در بالاترین مدل های فر سینجر هستید، می توانید این مدل را نیز در لیست بررسی های خود قرار دهید.

از دیگر مشخصات فر توکار سینجر SLA12 W می توان به شیشه 3 لایه درب فر، فن هوشمند خنک کننده که همان پخت 3D با فن کانوکشن می باشد، حداکثر توان مصرفی این فر سینجر 1500 وات است که تا دمای 240 سانتی گراد در حداکثر حالت خود، دما تولید می کند. بر روی صفحه نمایش این دستگاه شما دو نمایشگر می بینید که بر روی آن ها ساعت، هشداردهنده، تنظیم گر دما و انتخاب حالت پخت قابل رؤیت است که همین امر کار را برایتان آسان تر کرده است. طبقه ریلی، گرمایش سقفی برای بریان و گریل کردن، شلف استیک پزی در کنار خصوصیات ذکر شده دیگر قیمت فر برقی توکار سینجر SLA12W را منطقی و اقتصادی تر کرده است لذا اگر به دنبال خرید مدل های بالا و جدیدترین فر توکار سینجر می باشید، می توانید این مدل را به طور کامل بررسی فرمایید و آن را به همراه کارت گارانتی اصلی و شرکتی سینجر تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
سینجر
نوع
فر
مایکروویو
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
گنجایش
60 لیتر
عملکرد
فر
مايکروويو
نوع عملکرد
برقی
عرض
60 سانتی متر
عمق
55 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
مايکروويو
دارد
بخار پز
ندارد
فر
دارد
جوجه گردان
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LCD
یخ زدایی (Defrost)
ندارد
گریل
دارد
پخت ترکیبی
دارد
رتبه انرژی
A
Child Lock (قفل کودک)
دارد
تایمر
دارد
نوع ظروف
1 توری ترکیبی
1سینی لعابی شیرینی پزی
تعداد برنامه‌ های پخت
9 عدد
کانوکشن
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندسینجر
نوع فرمایکروویو
رنگسفید
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار
عملکرد مايکروويوفر
نوع عملکردبرقی
رتبه انرژیA

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

گنجایش60 لیتر
عرض60 سانتی متر
عمق55 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLCD
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
Child Lock (قفل کودک)
تایمر
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

نوع ظروف 1 توری ترکیبی1سینی لعابی شیرینی پزی
تعداد برنامه‌ های پخت9 عدد