فر توکار سینجر مدل SEA1
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

فر توکار سینجر مدل SEA1

Sinjer Built-in Oven SEA1

تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی فر توکار سینجر مدل SEA1

اگر به دنبال فر مایکروویو توکار از بهترین مارک ایرانی می گردید پس به شما پیشنهاد می کنیم با مطالعه ویژگی های فر توکار سینجر مدل SEA1 همراه ما باشید. همان طور که اشاره نمودیم این فر توکار، کامپکت به شمار می رود یعنی هم قابلیت فر و هم ماکروویو را دارا است و شما عزیزان می توانید با خرید فر سینجر مدل SEA1 از یک فر مایکروویو کاملاً حرفه ای در یک دستگاه استفاده کنید. در ابتدا لازم است به این مورد اشاره کنیم که دو کاره بودن این دستگاه هیچ دلیلی بر ضعیف تر بودن یک عملکرد ندارد به شکلی که این محصول می تواند هم به صورت یک فر کامل و هم یک مایکروویو کامل برای شما کار کند چراکه برخی افراد فکر می کنند که حتماً خرید دو دستگاه مجزا می تواند بهتر باشد در صورتی که با پیشرفت تکنولوژی های روز امروزه دیگر مدل های دو کاره در مارک های معتبر نقصی در عملکردهای مجزای خود ندارند در حین حال که قیمت فر توکار سینجر مدل SEA1 به عنوان یک فر مایکروویو توکار کاملاً منطقی و اقتصادی است.

فر توکار سینجر SEA1 با گنجایش 60 لیتر، رنگ مشکی و ابعادی در طول و عرض 60 سانتی متر و عمقی معادل 55 سانتی متر در استاندارهای تولیدی مارک های معتبر دنیاست. این مدل از فر مایکروویو سینجر با 4 برنامه پخت می تواند کارایی گسترده‌تری را در پخت انواع غذا به شما بدهد. عملکرد گریل کردن، تایمر، فندک اتوماتیک، قفل کودک و صفحه نمایشگر LCD از دیگر ویژگی های این فر برقی و گازی سینجر به شمار می رود.
همان طور که اشاره نمودیم فر توکار سینجر مدل SEA1 با برق و گاز می باشد و متناسب با تکنولوژی های روز دنیا تولیدشده است و با ارتقاء سطح کیفی محصولات خود در دسته فر سینجر و فر تو کار سینجر هر روزه خریداران بیشتری با رضایت هرچه بیشتر رو به خرید این کالا می آورند. این مدل که مجهز به آپشن‌های روز دنیا ازجمله تنوع برنامه ها، اگزوز فن هوشمند و همچنین گریل کامل می باشد که در عین حال بر مبنای سلیقه سنتی ما ایرانیان آپشن جوجه گردان را همچنان در مدل های خود نگاه داشته است. انتخاب این مدل برای افرادی که فضای زیادی ندارند و در حین حال گنجایشی ایده ال و زیاد را می خواهند توصیه می شود چراکه ظرفیت بالای فر توکار سینجر مدل SEA1 این مدل را به محصولی کارآمد برای خانواده های پرجمعیت تبدیل کرده است. این دستگاه مجهز به یخ‌زدایی، پخت ترکیبی نیز می باشد.

خلاصه ویژگی ها

در این قسمت خلاصه ای از مشخصات را برای شما جمع بندی کرده ایم تا بتوانید خرید خود را با توجه به قیمت فر توکار سینجر مدل SEA1 آسان تر نهایی فرمایید. این محصول با 58 لیتر ظرفیت، عملکرد گاز و برق، رده انرژی A، برنامه پخت متفاوت، گریل، کانوکشن، پخت ترکیبی، یخ زدایی و جوجه گردان تولید شده است. وجود تایمر قابل برنامه ریزی دیجیتالی، سطح داخلی لعابی کریستالی کلین، شیشه 4 جداره، فندک اتوماتیک و قابلیت تنظیم زمان شروع و پایان پخت از دیگر ویژگی های این فر سینجر به شمار می رود. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید این دسته از محصول را در بهترین مارک فر توکار ایرانی با بهترین قیمت فر توکار سینجر مدل SEA1 را به همراه مشخصاتی کامل در فروشگاه اینترنتی 20 بخر مشاهده فرمایید و خرید خود را با اطمینان کامل از ارائه ضمانت نامه اصلی و شرکتی سینجر انجام دهید و سالیان طولانی از این مدل فر مایکروویو در منزل خود لذت ببرید.

مشخصات
برند
سینجر
نوع
فر
مایکروویو
رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
گنجایش
60 لیتر
عملکرد
فر
مايکروويو
نوع عملکرد
برقی
گازی
عرض
60 سانتی متر
عمق
55 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
مايکروويو
دارد
بخار پز
ندارد
فر
دارد
جوجه گردان
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LCD
یخ زدایی (Defrost)
دارد
گریل
دارد
پخت ترکیبی
دارد
رتبه انرژی
A
Child Lock (قفل کودک)
دارد
تایمر
دارد
نوع ظروف
1 توری ترکیبی
1سینی لعابی شیرینی پزی
تعداد برنامه‌ های پخت
4 عدد
فندک اتوماتیک
دارد
کانوکشن
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندسینجر
نوع مایکروویوفر
رنگمشکی
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار
عملکرد فرمايکروويو
نوع عملکرد برقیگازی
رتبه انرژیA

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

گنجایش60 لیتر
عرض60 سانتی متر
عمق55 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLCD
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
Child Lock (قفل کودک)
تایمر
فندک اتوماتیک
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

نوع ظروف 1سینی لعابی شیرینی پزی1 توری ترکیبی
تعداد برنامه‌ های پخت4 عدد