فر توکار اخوان مدل F20
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

فر توکار اخوان مدل F20

Akhavan Built-in Oven F20

  • گارانتی: 18 ماهه اخوان
  • قابلیت: فر برقی
  • ظرفیت: 60 لیتر
  • رنگ: مشکی
  • شناسه کالا: 2901560301478
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی فر توکار اخوان مدل F20

اگر به دنبال انتخاب بهترین فر توکار اخوان هستید به شما بررسی مدل F20 را پیشنهاد می کنیم چراکه این مدل در میان انواع فر توکار برقی و یا گازی اخوان، به دلیل داشتن ویژگی های مناسب می تواند انتخابی منطقی باشد. این مدل به عنوان جدیدترین فر تو کار اخوان دارای قابلیت های بسیار تکمیل می باشد؛ که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. همان طور که اشاره نمودیم F 20 به عنوان بهترین فر توکار از جدیدترین مدل های فر اخوان می باشد که دارای 60 لیتر گنجایش می باشد و برای خانواده های پرجمعیت می تواند انتخابی مناسب باشد. فر توکار اخوان مدل F20 علاوه بر داشتن فر، دارای قابلیت گریل تمام عرض، پخت ترکیبی، تایمر، کانوکشن، یخ زدایی، فندک اتوماتیک، گریل، جوجه گردان و 12 برنامه پخت ویژه است که به دلیل داشتن تمامی این ویژگی ها در قالب یک دستگاه جز بهترین فر توکار اخوان به شمار رود.

اکنون با ویژگی های کلی بهترین فر توکار اخوان آشنا شده اید، ما در ادامه با بررسی و تحلیل این ویژگی ها همراه شما هستیم. شستشوی آسان این مدل از فر اخوان از دیگر ویژگی های این دستگاه است چراکه داخل دستگاه لعابی وجود دارد که چربی و کثیفی را بر روی خود نگه نمی دارد و همین امر باعث سهولت در تمیز کردن دستگاه دارد. همان طور که اشاره نمودیم فر برقی اخوان مدل F20 تمام برقی می باشد که در مجموع با 4 المنت کار خود را انجام می دهد که این 4 عدد در جداره ها طراحی شده و قابل رؤیت نیستند و یک عدد گریل برقی در بالای این دستگاه وجود دارد که می تواند کار گریل را در مدلی از بهترین فر توکار اخوان بدون نقص انجام دهد. همانطور که اشاره نمودیم فر اخوان مدل F20 دارای 12 برنامه پخت است که می تواند کار پخت در اشکال گوناگون را باقابلیت برنامه ریزی آسان در اختیار شما بگذارد. فن داکتی موجود در این فر برقی باعث شده که کار حرارت داخل فر به صورت کاملاً یکنواخت پخش گردد.
با توجه به ویژگی های این مدل پرفروش که جدیدترین و بهترین فر توکار اخوان به شمار می رود می توانید از مدل F20 با داشتن ویژگی های خاص و منحصر به فردش به راحتی استفاده بفرمایید، لازم به ذکر است که انواع فر اخوان با گارانتی و ضمانت نامه اصلی و شرکتی اخوان در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی 20 بخر به فروش می رسد.

مشخصات
برند
اخوان
نوع
فر
رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
عملکرد
فر
نوع عملکرد
برقی
عرض
60 سانتی متر
عمق
55 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
سیستم نظافت
Eco Clean (دارای پوشش سرامیکی و تقریبا نیاز به نظافت ندارد)
مايکروويو
ندارد
بخار پز
ندارد
فر
دارد
جوجه گردان
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LCD
یخ زدایی (Defrost)
دارد
گریل
دارد
پخت ترکیبی
دارد
رتبه انرژی
A
تایمر
دارد
مشخصات طبقات
5 طبقه
تعداد برنامه‌ های پخت
12 عدد
کانوکشن
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداخوان
نوعفر
رنگمشکی
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار
عملکردفر
نوع عملکردبرقی
رتبه انرژیA

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

عرض60 سانتی متر
عمق55 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLCD
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
تایمر
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

سیستم نظافتEco Clean (دارای پوشش سرامیکی و تقریبا نیاز به نظافت ندارد)
مشخصات طبقات5 طبقه
تعداد برنامه‌ های پخت12 عدد