فر توکار اخوان مدل F15
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

فر توکار اخوان مدل F15

Akhavan Built-in Oven F15

  • گارانتی: 18 ماهه اخوان
  • قابلیت: فر برقی، گازی
  • ظرفیت: 60 لیتر
  • رنگ: استیل
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

ویژگی های فر توکار اخوان مدل F15

اگر به دنبال انتخاب و خرید با بهترین قیمت فر توکار اخوان هستید پس به شما پیشنهاد می کنیم مدل F15 را در بهترین مارک فر توکار ایرانی مورد بررسی قرار دهید. فر توکار اخوان مدل F15 با نمایی زیبا از ترکیب شیشه و استیل است که در کنار طراحی مدرن و کلاسیک می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. فر برقی و گازی به شمار می رود که باید در هنگام نصب هم به برق و هم به گاز متصل گردد. گنجایش این مدل ارز فر برقی توکار گازی معادل 60 لیتر است و در واقع ظرفیت بالای این مدل به شما امکان استفاده از آن را برای خانواده هایی تا جمعیت زیاد را مهیا می سازد و شما به سادگی می توانید طبقات را در 5 سطح متفاوت قرار دهید که همین امر، امکان استفاده از فضای این مدل از دستگاه فر اخوان را برای شما امکان پذیر می سازد. کیفیت بالای انواع فر توکار برقی و گازی در این مارک معتبر باعث شده است تا شما سالیانی طولانی بتوانید از این کالای پر مصرف بدون هیچ مشکلی استفاده کنید و به جرئت می توانیم بگوییم قیمت فر توکار اخوان مدل F15 به نسبت کارایی و کیفیت آن منطقی و اقتصادی به شمار می رود. وجود قابلیت گریل کامل، جوجه گردان حرفه ای به همراه 2 برنامه پخت به شما کارایی هرچه بیشتر را خواهد داد.

مطمئناً یکی از مهم ترین موارد در یک فر برقی یا گازی تمیز کردن فضای داخلی دستگاه و عایق مناسب آن است که در این مورد باید بدانید که فضای داخلی فر توکار اخوان مدل F15 دارای پوششی سرامیکی است که تقریباً نیاز به نظافت را برای شما به صفر می رساند چراکه این پوشش در این فر اخوان چربی و کثیفی را بر روی سطح خود نگاه نمی دارد و شما بسیار محدود می توانید با دستمالی ساده، سطح آن را به سادگی تمیز کنید. از دیگر ویژگی هایی که قیمت فر توکار اخوان مدل F15 را منطقی تر نموده است می توان به شیشه ایتالیایی مقاوم و عایق حرارت آن، تایمر تاچ اسکرین و فندک اتوماتیک بسیار با کیفیتش اشاره نمود.

با توجه به مشخصات ذکر شده و ابعاد استاندارد این محصول در عرض و ارتفاع 60 سانت و 55 سانتی متر عمق و صفحه نمایشگر LCD و دیزاینی زیبا از ترکیب استیل و شیشه به شما امکان انتخاب و خرید فر توکار اخوان مدل F15 را برای منزلی با دیزاین مدرن و کلاسیک را خواهد داد. لازم است که در همین جا مجدد به این نکته اشاره کنیم که مشخصات موجود در این مدل در کنار کیفیت و طول عمر بالایش توازن قیمت فر توکار اخوان مدل F15 را نیز بسیار منطقی نموده و شما عزیزان می توانید انواع فر اخوان که در مدل های دو عملکردی برقی و گازی، تک عملکرده گاز یا برق را از بهترین مارک فر ایرانی و خارجی با گارانتی اصلی و کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی 20 بخر انتخاب نمایید.

مشخصات
برند
اخوان
نوع
فر
رنگ
استیل
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
گنجایش
60 لیتر
عملکرد
فر
نوع عملکرد
برقی
گازی
عرض
60 سانتی متر
عمق
55 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
سیستم نظافت
Eco Clean (دارای پوشش سرامیکی و تقریبا نیاز به نظافت ندارد)
مايکروويو
ندارد
بخار پز
ندارد
فر
دارد
جوجه گردان
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LCD
یخ زدایی (Defrost)
ندارد
گریل
دارد
پخت ترکیبی
ندارد
رتبه انرژی
A
Child Lock (قفل کودک)
ندارد
تایمر
دارد
مشخصات طبقات
5 طبقه
تعداد برنامه‌ های پخت
2 عدد
سایر مشخصات
دارای تایمر تاچ اسکرین با قابلیت برنامه پخت
دارای ترموکوپل دو زمانه
دارای شیر ترموستاتیک و شیشه ایتالیایی
دارای شیلنگ ایمنی استنلس استیل
فندک اتوماتیک
دارد
کانوکشن
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداخوان
نوعفر
رنگاستیل
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار
عملکردفر
نوع عملکرد گازیبرقی
رتبه انرژیA

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

گنجایش60 لیتر
عرض60 سانتی متر
عمق55 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLCD
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
Child Lock (قفل کودک)
تایمر
فندک اتوماتیک
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

سیستم نظافتEco Clean (دارای پوشش سرامیکی و تقریبا نیاز به نظافت ندارد)
مشخصات طبقات5 طبقه
تعداد برنامه‌ های پخت2 عدد
سایر مشخصات دارای تایمر تاچ اسکرین با قابلیت برنامه پختدارای شیلنگ ایمنی استنلس استیلدارای ترموکوپل دو زمانهدارای شیر ترموستاتیک و شیشه ایتالیایی