اب مرکبات گیری پارس خزر CJ-1000P
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

اب مرکبات گیری پارس خزر CJ-1000P

Pars Khazar Citrus Juicer CJ-1000P

  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • ظرفيت مخزن آبميوه: 1 لیتر
  • جنس مخزن آبميوه: پلاستیک
  • قدرت موتور: 20 وات
  • رنگ: سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی آب مرکبات گیری پارس خزر مدل CJ-1000P

اگر به دنبال انتخاب و خرید از بهترین مارک آب مرکبات گیری ایرانی هستید به شما پیشنهاد می کنم اب مرکبات گیری پارس خزر مدل CJ-1000P را مورد بررسی قرار دهید این مدل با توجه به کیفیت و قیمت خود به یکی از پرفروش ‌ترین‌های آب پرتقال گیری های ایرانی به شمار می‌رود که با موتوری قدرتمند با توان مصرفی 20 وات به رنگ سفید تولید می شود.

بیشتر انواع آب مرکبات گیری پارس خزر برای شروع به کار با فشار دست کار می‌کند به این گونه که وقتی شما آب مرکبات خود را بر روی مخروطی دستگاه قرار می دهید، با کمترین فشار دستگاه شروع به کار می کند و به دلیل داشتن قابلیت چرخش محور در دو جهت یعنی راست و چپ می تواند آب مرکبات را با کیفیتی بالاتر بگیرد سیستم چرخش محور در دو جهت نیز به این گونه کار می کند که شما با برداشتن و فشار دادن مجدد دست چهت چرخش مخروطی عوض می شود انجام این حرکت در زمان آبگیری باعث می شود اب مرکبات را تا آخرین قطره آب گیری کنید شما با خرید آب مرکبات گیری پارس خزر مدل CJ-1000P می توانید میزان پالپ میوه را به راحتی تنظیم کنید و بر اساس سلیقه خود آب میوه ای با سطح پالپ متفاوت در اختیار داشته باشید.

درپوش محافظ در برابر گرد و غبار این امکان را به شما میدهد تا در زمانی که دستگاه خود را در داخل کابینت یا فضای دیگر قرار می گیرد با قرار دادن درپوش بر روی آن از نشستن گرد و غبار جلوگیری می کنید بدون آنکه در دفعه بعدی نیاز به شستشوی مجدد دستگاه تان داشته باشید، کار آبگیری خود را به سادگی انجام دهید. آب مرکبات گیری پارس خزر مدل CJ-1000P با داشتن مخزن شفاف با ظرفیتی معادل یک لیتر به شما امکان تهیه آبمیوه تا حجم مناسبی را خواهد داد. جنس مخزن آب میوه و مخروطی از جنس پلاستیک مرغوب می باشد و سبک بودن و امکان برداشتن راحت آن باعث می شود شما به راحتی بتوانید آبمیوه گرفته شده دا برای اعضای خانواده خود سرو کنید.

شما عزیزان می توانید انواع آب مرکبات گیری پارس خزر و دیگر برندهای مطرح را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت بر اساس نیاز و بودجه خود بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید، لازم به ذکر است که تمامی محصولات از جمله آب پرتقال گیری ایرانی و خارجی همراه با گارانتی اصلی و شرکتی به همراه کمترین قیمت ارائه می گردد، 20 بخر یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم خانگی می باشد.

مشخصات
برند
پارس خزر
نوع
آب مرکبات گیر
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
توان مصرفی
20 وات
ظرفيت مخزن آبميوه
1 لیتر
جنس مخزن آبميوه
پلاستیک
جنس مخروطی
پلاستیک
DripStop (سیستم ضد چکه)
ندارد
شروع کار با فشار دست
دارد
قابلیت چرخش محور در دو جهت
دارد
قابلیت تنظیم میزان پالپ میوه
دارد
درپوش محافظ در برابر گرد و غبار
دارد
تعداد سری آب مرکبات گیر
1 عدد
قابلیت آب گیری مرکبات با سایز کوچک
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندپارس خزر
نوعآب مرکبات گیر
رنگسفید
کشور سازندهایران

مشخصات فنی

توان مصرفی20 وات
ظرفيت مخزن آبميوه1 لیتر
جنس مخزن آبميوهپلاستیک
جنس مخروطیپلاستیک
DripStop (سیستم ضد چکه)
شروع کار با فشار دست
قابلیت چرخش محور در دو جهت
قابلیت تنظیم میزان پالپ میوه
درپوش محافظ در برابر گرد و غبار
تعداد سری آب مرکبات گیر1 عدد
قابلیت آب گیری مرکبات با سایز کوچک