توستر تفال مدل TT2200 Invent
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

توستر تفال مدل TT2200 Invent

Tefal Toaster TT2200 Invent

  • گارانتی:
  • نوع: توستر نان
  • تعداد جایگاه نان: 2 عدد
  • توان مصرفی: 800 وات
  • رنگ: سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی توستر تفال مدل TT2200

توستر تفال مدل TT2200 Invent یکی از انواع توستر نان سفید رنگ با قدرت توان مصرفی 750 وات می باشد که با داشتن یک قسمت نان کشیده بزرگ می ‌تواند این امکان را به شما بدهد تا انواع نان های بزرگ خود را نیز به سادگی توسط این دستگاه تست و یا گرم نمایید. کیفیت بسیار بالای این محصول در کنار توازن مناسب قیمت توستر تفال مدل TT2200 Invent باعث شده است تا طرفداران بسیاری را جلب انتخاب و خرید این مدل پرفروش بشوند شما با استفاده از این دستگاه می توانید قابلیت یخ زدایی، تست و برشته کردن نان در 6 مرحله متفاوت را نیز در اختیار داشته باشید.

نحوه عملکرد دستگاه

در زمانی که شما نان را در جایگاه قرار می ‌دهید به دلیل نوع طراحی تکه نان شما دقیقا در وسط جایگاه قرار خواهد گرفت و اگر نان به جداره ها بچسبند، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود تا بتواند در نهایت با کیفیتی بسیار بالا، کار برشتگی نان را با حرارت کاملاً یکنواخت انجام دهد. ممکن است در مدل های قدیمی شما شاهد برشتگی غیرهمسان در قسمت های مختلف نان می شدید یا قسمتی از نان می سوخت که امروزه با پیشرفت نوع طراحی و به کارگیری فناوری های جدید این اتفاق در مدل های جدید نخواهد افتاد و در حین مناسب بودن سطح قیمت توستر تفال مدل TT2200 Invent شما می توانید کالایی را انتخاب کنید که با قابلیت گرمادهی کاملاً یکنواخت و سنسور الکترونیکی مخصوص برای ثابت نگه داشتن دما، تستی بسیار باکیفیت را در اختیار داشته باشید.

دکمه توقف: با نگاهی ساده به تصویر محصول می بینید که دکمه ای با نام STOP در دستگاه تعبیه شده است که امکان اتمام دستی عملکرد دستگاه را در توستر تفال مدل TT2200 Invent میسر نموده و در هر زمانی که لازم دانستید می توانید نان های خود با فشردن این دکمه در اختیار داشته باشید.

سینی خرده نان: بهداشت و تمیز کردن هر لوازم خانگی برقی از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است لذا در انواع توستر تفال و ازجمله این مدل، در زیر آن سینی جمع آوری خرده نانی تعبیه شده که به آسانی با بیرون آوردن آن می توانید خرده های نان که در هر بار استفاده در داخل دستگاه می ‌ریزند را خالی کنید و پس از شستشو، مجدد آن را بر سر جایش بگذارید. توجه بفرمایید که قیمت توستر تفال مدل TT2200 Invent وابسته به تمام جزئیات ذکر شده است و حال که می خواهید هزینه انتخابی با این ویژه گی ها را انجام دهید پس حتماً از آنها بهره ببرید و چندی یکبار صفحه زیر دستگاه را از تمیز کنید چراکه حرارت باعث سوختن آنها می ‌گردد و بوی سوختگی ناخوشایندی در داخل توستر نان می ماند.

جمع بندی

توستر سفید تفال مدل TT2200 همان طور که اشاره کردیم دارای قدرت 750 وات و یک جایگاه نان کشیده برای نان های بزرگ می باشد، بدنه این دستگاه کاملا عایق حرارت بوده و در حین کار گرم نخواهد شد. تنظیم درجه حرارت و میزان برشتگی در 6 مرحله مختلف، قابلیت گرمادهی یکنواخت، خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان، سنسور الکترونیکی به منظور ثابت نگاه داشتن درجه دما، دکمه توقف، کشوی جمع آوری خرده نان از مشخصات کلی این دستگاه به شمار می رود و شما عزیزان می توانید این کالا را با بهترین قیمت توستر تفال مدل TT2200 Invent از فروشگاه تخصصی 20 بخر تهیه فرمایید و کالای خود را به همراه کارت گارانتی اصلی از نمایندگی فروش تفال درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
تفال
نوع
توستر نان
رنگ
سفید
توان مصرفی
800 وات
تعداد جایگاه نان
2 عدد
جنس بدنه
پلاستیک
نحوه بالا آوردن نان
آسانسوری
یخ زدایی (Defrost)
دارد
کنترل درجه حرارت
دارد
بدنه عایق حرارت
دارد
تنظیم میزان برشتگی
دارد
قابلیت گرمادهی یکنواخت
دارد
کشوی جمع آوری خرده نان
دارد
دکمه توقف
دارد
خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان
دارد
سنسور الکترونیکی برای ثابت نگه داشتن دما
دارد
سایر مشخصات
شامل 6 حالت برشته کردن نان

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندتفال
نوعتوستر نان
رنگسفید

مشخصات مقداری

تعداد جایگاه نان2 عدد

مشخصات فنی

توان مصرفی800 وات
جنس بدنهپلاستیک
نحوه بالا آوردن نانآسانسوری
یخ زدایی (Defrost)
کنترل درجه حرارت
بدنه عایق حرارت
تنظیم میزان برشتگی
قابلیت گرمادهی یکنواخت
کشوی جمع آوری خرده نان
دکمه توقف
خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان
سنسور الکترونیکی برای ثابت نگه داشتن دما

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصاتشامل 6 حالت برشته کردن نان