توستر تفال مدل TL365ETR
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

توستر تفال مدل TL365ETR

Tefal Toaster TL365ETR

  • گارانتی:
  • نوع: توستر نان
  • تعداد جایگاه نان: 1 عدد
  • توان مصرفی: 1000 وات
  • رنگ: استیل
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی توستر تفال مدل TL365ETR

توستر تفال مدل TL365ETR با قدرت 1000 وات و ترکیب زیبایی از رنگ مشکی و استیل تولید گردیده است این توستر نان دارای تعداد 1 عدد جایگاه نان کشیده می باشد که با داشتن ویژگی های تکمیلش می تواند با کیفیت ترین حالت برشته کردن نان و تست را در اختیار شما بگذارد. توستر تفال مدل TL365ETR دارای طول 26 سانتیمتر، عرض 13 و ارتفاع 15 سانتیمتر همراه با بدنه کاملا عایق حرارت می باشد و شما اگر در زمان روشن بودن توستر نان تفال به بدنه دستگاه دست بزنید، حرارتی در جداره خارجی آن محسوس نمی باشد.

این مدل از توستر نان Tefal برای گذاشتن نان در قطعات بزرگ و کوچک مناسب می باشد اگر بخواهید نان بربری، نان سنگک و نان هایی که در قطعات بزرگ را در داخل دستگاه بگذارید، این کار بدون تبدیل به قطعات بسیار کوچک امکان پذیر می باشد، این ویژگی در حالی است که شما می توانید حتی قطعات نان تست مربعی را به تعداد دو عدد در این جایگاه قرار دهید. توستر استیل تفال مدل TL365ETR در مدت زمانی کوتاه، باکیفیت ترین تست یکنواخت را در اختیار شما خواهد گذاشت.

بررسی مشخصات توستر نان تفال

برای شروع تنها کافیست قطعه نان خود را در جایگاه طراحی شده توستر تفال مدل TL365ETR قرار دهید و با تنظیم درجه حرارت و میزان برشتگی که در 7 حالت مختلف در این مدل از دستگاه در اختیار شما می باشد، کار تست نان خود را آغاز کنید، پس از اتمام کار نان به صورت آسانسوری در قسمت بالای دستگاه قرار می گیرد و شما برای برداشتن آن نیازی به استفاده از وسیله ای نخواهید داشت.

تست یکنواخت: توستر نان تفال در مدل TL365ETR کار تست و برشته نمودن نان را با کیفیتی بسیار بالا برای شما انجام خواهد داد، این عملکرد به دلیل وجود قابلیت گرمادهی یکنواخت در ساختار این دستگاه می باشد که سطح نان کاملا یکدست در معرض حرارت قرار خواهد گرفت و عمل برشته نمودن و تست نان شما کاملا یکنواخت انجام می شود حتی اگر به هر دلیلی نان در حین کار به کناره ها و جداره ها بچسبد، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد و از آنکه نان شما به صورت غیر همسان برشته شود یا بخشی از آن دچار سوختگی شود جلوگیری می نماید. علاوه بر مورد ذکر شده سنسور الکترونیکی نیز در توستر تفال مدل TL365ETR تعبیه شده است که به منظور ثابت نگه داشتن درجه دما عمل خواهد کرد و این مشخصه یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تست نان می باشد.


یخ زدایی: شما می توانید نان یخ زده خود را نیز از داخل فریزر تان در بیاورید و در حالت یخ زدایی توستر نان خود قرار دهید تا نان شما با کیفیت هر چه تمام تر گرم شود و اگر تمایل داشتید که میزان برشتگی خاصی برای نان انجام شود همانطور که اشاره نمودیم از تعداد 1 تا 7 عدد سطح برشتگی را تنظیم نمایید. توجه فرمایید که نان های یخ زده در توستر ها با کیفیت بالاتر و کاملا محسوسی به نسبت گرم کردن آنها بر روی شعله گاز و یا مایکروویو انجام خواهد شد و شما می توانید طعم نانی تازه در عملکرد Defrost توستر تفال مدل TL365ETR تجربه کنید.
نکته: اگر در حین روشن بودن و عملکرد دستگاه به هر دلیلی نیاز به توقف عملکرد دستگاه داشتید نیز می توانید با استفاده از دکمه توقف توستر خود، نان را خارج کنید.


سینی خرده نان: خرده های نان همیشه معضلی در هنگام تست کردن نان با دستگاه ها بوده است چراکه وقتی که شما نانی را در دستگاه توستر قرار می دهید قطعاً تکه های کوچک آن در درون دستگاه شما می ریزد و با روشن شدن در دفعات دیگر می سوزند و بوی بدی را ایجاد خواهند نمود. شما با انتخاب و خرید توستر نان تفال مدل TL365ETR دیگر لازم نیست نگران این امر باشید چراکه سینی جمع آوری خرده نانی در این دستگاه طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد تا به سادگی با بیرون آوردن کشویی که در زیر دستگاه طراحی شده است، خرده های باقی مانده را خالی کنید و مجدد آن را بر سر جایش بگذارید، این به نوبه خود جز به مزیت های این دستگاه نیز به شمار رود.

توستر تفال مدل TL365ETR در فروشگاه اینترنتی 20 بخر با بهترین قیمت توستر نان تفال در مدل های متنوع دیگرش در اختیار شما می باشد و شما عزیزان می توانید این محصول را همراه با گارانتی اصلی نمایندگی Tefal درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
تفال
نوع
توستر نان
رنگ
استیل
توان مصرفی
1000 وات
تعداد جایگاه نان
1 عدد
طول
26 سانتی متر
عرض
13 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
جنس بدنه
استیل
نحوه بالا آوردن نان
آسانسوری
یخ زدایی (Defrost)
دارد
کنترل درجه حرارت
دارد
بدنه عایق حرارت
دارد
جایگاه نان بزرگ
دارد
تنظیم میزان برشتگی
دارد
قابلیت گرمادهی یکنواخت
دارد
کشوی جمع آوری خرده نان
دارد
دکمه توقف
دارد
خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان
دارد
سنسور الکترونیکی برای ثابت نگه داشتن دما
دارد
سایر مشخصات
شامل 7 حالت برشته کردن نان

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندتفال
نوعتوستر نان
رنگاستیل

مشخصات مقداری

تعداد جایگاه نان1 عدد
طول26 سانتی متر
عرض13 سانتی متر
ارتفاع15 سانتی متر

مشخصات فنی

توان مصرفی1000 وات
جنس بدنهاستیل
نحوه بالا آوردن نانآسانسوری
یخ زدایی (Defrost)
کنترل درجه حرارت
بدنه عایق حرارت
جایگاه نان بزرگ
تنظیم میزان برشتگی
قابلیت گرمادهی یکنواخت
کشوی جمع آوری خرده نان
دکمه توقف
خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان
سنسور الکترونیکی برای ثابت نگه داشتن دما

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصاتشامل 7 حالت برشته کردن نان