اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5080 شیشه ای
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5080

Bimax Glass Gas Hob MG5080

  • گارانتی: 25 ماهه بیمکث
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس صفحه: سرامیک
  • تعداد شعله: 5
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5080

اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5080 به رنگ مشکی ساخت کشور ایران می باشد. بیمکث به عنوان بهترین مارک اجاق گاز ایرانی شناخته می‌شود و مدل های متنوعی از صفحه گازی توکار را تولید نموده است که هر یک از آنها به دلیل کیفیت بالا در ساخت و قطعات طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. این مدل اجاق گاز رومیزی 5 شعله دارای صفحه شیشه سکوریت و مقاوم در برابر حرارت می باشد که دارای تکمیل ترین کارایی ها و طول عمر بالایی می باشد و اگر شما به دنبال انتخاب یک اجاق گاز شیشه ای هستید که به سادگی سطح روی آن تمیز شود و کاملا ضد خش باشد می توانیم به شما عزیزان خرید اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5080 شیشه ای را پیشنهاد کنیم.

همانطور که اشاره کردیم این مدل از صفحه گاز رومیزی دارای پنج شعله قدرتمند می باشد و لازم است به این نکته اشاره کنیم که در طراحی انواع اجاق گاز رومیزی بیمکث فواصل محدوده ‌های پخت به گونه ‌ای طراحی شده است که شما در هنگام استفاده هم زمان از آنها دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید بود و به راحتی می توانید از همه محدوده ها در یک زمان برای پخت غذای خود استفاده کنید. از دیگر قابلیت های پرفروش اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5080 می‌توانیم به داشتن شبکه های چدنی طراحی شده بر روی هر محدوده اشاره کنیم که به صورت جداگانه برای هر شعله گذاشته شده است، جنس شبکه‌ ها از چدن نسوز می باشد که بر اثر مرور زمان و مواجهه با حرارت دائمی تغییر رنگ پیدا نمی کنند و نوع طراحی آنها به گونه‌ ای است که حرارت را به صورت یکنواخت برای طبخ بهتر غذا مهیا می‌سازد و شما عزیزان می توانید به سادگی این شبکه‌ها را با دست یا در ظرفشویی بشویید.
شیشه یک دست استفاده شده در این مدل اجاق گاز صفحه ای ظاهری بسیار زیبا به دستگاه داده است و وقتی که بخواهید آن را به صورت توکار بر روی کابینت خود قرار دهید ظاهری بسیار خوشایند و زیبا به شما خواهد داد. از دیگر ویژگی های اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5080 به عنوان یکی از پرفروش ترین و بهترین مدل های این برند که در ظاهر این محصول نیز قابل مشاهده هست، می توان به وجود شعله پلوپز در وسط دستگاه و ولوم هایی بسیار زیبا در جلوی صفحه آن اشاره نمود که از لحاظ کیفیت ساخت، این مدل از اجاق گاز ایرانی با مدل های خارجی رقابت دارد و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده از جهت کارآیی و طول عمر این مدل را برای خود انتخاب نمایید چراکه مسلماً یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها در هر آشپزخانه ‌ای اجاق گازهای آن به شمار می‌رود. در ادامه سعی داریم با بررسی ویژگی‌ های فنی این دستگاه همراه شما عزیزان باشیم.

سطح بالای ایمنی و استانداردها از دیگر ویژگی‌ های انواع اجاق گاز صفحه ای بیمکث به شمار می‌ رود اگر بخواهیم از مهم ‌ترین قابلیت ها و سیستم های امنیتی این دستگاه به شما بگوییم، می‌توانیم به ترموکوپل فوق سریع آن اشاره کنیم؛ مسلما در هر خانه ‌ای بارها پیش می‌آید که بر اثر سر رفتن غذا، وزیدن باد و یا کم شدن اکسیژن در هوا شعله ها خاموش می شود که یک ترموکوبل با کیفیت به سرعت عملکرد خود را انجام می‌دهد و از پخش گاز در محیط جلوگیری می کند که همین امر می‌تواند امنیت صد درصدی شما را در منزل تضمین کند.

در این مدل اجاق گاز رومیزی که به صورت توکار تولید شده است، شما فندک اتوماتیک ای را در اختیار خواهید داشت که در زمانی که ولوم تنظیمات شعله به داخل فشار دهید و در خلاف جهت عقربه ساعت بچرخانید می توانید به صورت مجزا هر شعله را روشن کنید، جنس استفاده شده این فندک اتوماتیک و در انواع اجاق گاز بیمکث به گونه ای می باشد که با طول عمر بسیار زیاد و به صورت سریع عمل خواهد کرد و کار با دستگاه را برای شما هرچه ساده تر خواهد نمود.

جمع بندی

در اینجا بررسی خلاصه ویژگی های اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG 5080 در خدمت شما هستیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین اجاق گاز توکار مشکی را برای خود انتخاب کنید در ابتدا باید بگوییم که از لحاظ مشخصات مقداری طول این دستگاه 90 و عرض آن 52 سانتیمتر می باشد. تعداد 5 محدوده پخت، صفحه ای جنس شیشه سرامیک مقاوم در برابر حرارت، شبکه ‌های چدن نسوز و قابل شستشو، ترموکوبل و سیستم امنیت شعله بسیار قوی و فوق سریع و فندک اتوماتیک از ویژگی های این دستگاه به شمار می‌رود، با توجه به کیفیت بالای قطعات و ویژگی های ذکر شده در این مدل اجاق گاز رومیزی می ‌توانیم بگوییم که قیمت اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5080 تا میزان بسیار چشمگیری اقتصادی و به صرفه باشد. شما عزیزان میتوانید این دستگاه را در فروشگاه اینترنتی بیست بخر همراه با گارانتی نمایندگی فروش بیمکث درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
بیمکث
نوع
اجاق گاز
رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
طول
90 سانتی متر
عرض
52 سانتی متر
تعداد محدوده پخت
5 عدد
جنس صفحه
شیشه (سرامیک)
جنس شبکه ها
چدنی
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
دارد
نوع فندک
اتوماتیک
محل قرار گیری پنل
جلوی صفحه
محل پلوپز
وسط

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندبیمکث
نوعاجاق گاز
رنگمشکی
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار

ویژگی های اصلی

تعداد محدوده پخت5 عدد

مشخصات مقداری

طول90 سانتی متر
عرض52 سانتی متر

مشخصات فنی

جنس صفحهشیشه (سرامیک)
جنس شبکه هاچدنی
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
نوع فندکاتوماتیک
محل قرار گیری پنلجلوی صفحه
محل پلوپزوسط