اجاق گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5952i
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

اجاق گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5952i

Steel Alborz Gas Hob S-5952I

  • گارانتی: 18 ماهه استیل البرز
  • نوع: اجاق گاز صفحه ای
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس صفحه: استیل
  • تعداد شعله: 5
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی اجاق گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5952i

صفحه گاز رومیزی استیل البرز به عنوان بهترین مارک اجاق گاز رومیزی ایرانی به شمار می‌ رود که به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید جنسی باکیفیت با طول عمر بالا برای منزلتان هستید اجاق گاز استیل البرز مدل S-5952i را با ما بررسی فرمایید ما در ادامه بررسی جزئیات و ویژگی‌های این دستگاه همراه شما هستیم که پیش از این باید بدانید که قطعات موجود در این دستگاه خارجی بوده و به همین علت این مدل به عنوان یکی از پرفروش ترین ها و بهترین های صفحه رومیزی شناخته می ‌شود.

این مدل از اجاق گاز 5 شعله رومیزی توکار استیل البرز با داشتن ترموکوبل فوق سریع اسپانیایی، شیر و سر شده ایتالیایی با کیفیتی بسیار بالا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. مطمئناً در هنگام خرید یک اجاق گاز میزان امنیت شعله و قطع شدن گاز در هنگام خاموشی شعله برای شما نیز مهم است که با خرید این مدل توکار دیگر خیالتان از این بابت راحت باشد چراکه به صورت فوق سریع عملکرد سیستم ایمنی خود را انجام خواهد.

اگر به دنبال کیفیت بالا و طول عمر زیاد هستید می ‌توانید با در نظر گرفتن ویژگی های صفحه گاز رومیزی استیل البرز متوجه شوید که قیمت اجاق گاز رومیزی استیل البرز S-5952i تا چه حد اقتصادی و به صرفه می باشد، صفحه استیل ضد خش و سادگی تمیز کردن صفحه گاز با یک دستمال از مزیت های این مدل پرکاربرد می باشد. نوع فندک اتوماتیک و ولوم های فلزی عایق حرارت نیز از دیگر خصوصیات این محصول است. لازم به ذکر است که طول دستگاه 91 سانتی متر و عرض آن 50 سانتیمتر می باشد که به دلیل سادگی در طراحی می توانید آن را برای چیدمان خانه های مدرن و یا کلاسیک انتخاب کنید.
اجاق گاز رومیزی استیل البرز مدل دارای شعله پلوپز در وسط دستگاه می باشد که به دلیل طراحی استاندارد شما امکان استفاده از هر پنج شعله را به صورت هم زمان خواهید داشت. بر روی محدوده های پخت شبکه های چدنی نسوز طراحی شده است که علاوه بر شستشوی آسان با دست و یا ظرفشویی سالیان طولانی بدون تغییر رنگ و کم شدن کیفیت می ‌تواند برای شما کار بکنند لذا اگر به دنبال انتخاب یک اجاق گاز استیل البرز S-5952i مناسب هستید می توانید یکی از بهترین مدلهای صفحه گاز رومیزی استیل البرز را با کیفیتی بالا برای خود انتخاب کنید شاید برای شما جالب باشد که بدانید شرکت استیل البرز نه تنها در ایران بلکه در بالای 40 کشور اروپایی محصولات خود را همراه با استانداردهای ایرانی و اروپایی به فروش می ‌رساند که همین امر می ‌تواند مهر تاییدی بر کیفیت کالاهای این کمپانی معتبر باشد.

شما عزیزان می توانید انواع اجاق گاز رومیزی و یا صفحه توکار استیل البرز خود را از فروشگاه اینترنتی 20 بخر با بهترین قیمت و با گارانتی اصلی شرکتی تهیه فرمایید، در صورتی که درباره هرکدام از مدل های موجود در وب سایت ما سوالی داشتید، می توانید با تماس با بخش مشاورین فروش ما خریدی هرچه آسوده تر را برای خود رقم بزنید.

مشخصات
برند
استیل البرز
نوع
اجاق گاز
رنگ
استیل
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
طول
91 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
تعداد محدوده پخت
5 عدد
جنس صفحه
استیل
جنس شبکه ها
چدنی
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندک
اتوماتیک
نوع شیر
SABAF ایتالیا
نوع سرشعله
SABAF ایتالیا
محل قرار گیری پنل
جلوی صفحه
نوع ولوم
فلزی
محل پلوپز
وسط

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداستیل البرز
نوعاجاق گاز
رنگاستیل
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار

ویژگی های اصلی

تعداد محدوده پخت5 عدد

مشخصات مقداری

طول91 سانتی متر
عرض50 سانتی متر

مشخصات فنی

جنس صفحهاستیل
جنس شبکه هاچدنی
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندکاتوماتیک
نوع شیرSABAF ایتالیا
نوع سرشعلهSABAF ایتالیا
محل قرار گیری پنلجلوی صفحه
نوع ولومفلزی
محل پلوپزوسط