اجاق گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5909
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

اجاق گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5909

Steel Alborz Gas Hob S-5909

  • گارانتی: 18 ماهه استیل البرز
  • نوع: اجاق گاز رومیزی
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس صفحه: استیل
  • تعداد شعله: 5
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی اجاق گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5909

اگر به دنبال انتخاب بهترین اجاق گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5909 هستید می توانید اجاق گاز صفحه ای پنج شعله استیل را با اطمینان خاطر انتخاب فرمایید از آنجایی که یکی از بهترین مارک های اجاق گاز رومیزی ایرانی، این برند معتبر می باشد به شما پیشنهاد می ‌کنیم با بررسی ویژگی های منحصر به فرد این مدل، همراه ما باشید. در ابتدا لازم است بدانید که اجاق گاز استیل البرز نه تنها در ایران بلکه در بالای 40 کشور دنیا فعالیت فروش گسترده‌ای دارد و به دلیل بالا بودن کیفیت و استانداردهای ایرانی و اروپایی، یکی از اجاق گاز صفحه ای پرطرفدار به شمار می ‌رود. اجاق گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5909 با داشتن صفحه استیل ضد خش و شبکه های چدنی با کیفیت، ظاهری بسیار زیبا دارد، این چدن ها از جنس نسوز می باشد که نه تنها به سادگی قابل شستشو می باشند بلکه حرارت به مرور زمان تغییر رنگی در آنها ایجاد نخواهد کرد.

مسلماً یکی از مهم ترین موارد برای خرید اجاق گاز خوب و مناسب، استفاده از سیستم امنیتی پیشرفته است که لازم است بدانید، ترموکوپل استفاده شده در این مدل از دستگاه از مدل های فوق سریع ساخت کشور اسپانیا می باشد به گونه ‌ای که با سرعت بسیار زیاد پس از خاموشی شعله، گاز قطع خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این اجاق گاز استیل البرز وجود قطعات خارجی استفاده شده در این مدل است، شیر و سرشعله این مدل که آن را به بهترین اجاق گاز رومیزی استیل البرز تبدیل کرده است، ساخت کشور ایتالیا می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول معتبر می‌ توانیم به وجود ولوم دو جزئی با کیفیت، 5 شعله استاندارد که در فواصل مناسب اشاره کرد، لازم به ذکر است که این استاندارد طراحی به شما امکان استفاده هم زمان از هر پنج شعله را خواهد داد. وجود شعله پلوپز در سمت راست دستگاه برای برخی از افراد می ‌تواند از مزایای این دستگاه به شمار برود البته با توجه به فواصل مناسب که به آن اشاره کردیم، چه شعله در وسط قرار بگیرد و چه در کنار شما می توانید دسترسی و کارایی کامل را در اختیار داشته باشید و شما با توجه به آنکه اجاق گاز توکار خود را در کدام قسمت از آشپزخانه خود قرار می دهید می توانید میان این مدل و مدل هایی با شعله پلوپز در وسط، انتخاب خود را انجام دهید.

جمع بندی

همان طور که اشاره کردیم S-5909 بهترین اجاق گاز رومیزی استیل البرز به شمار می‌ رود که با داشتن پنج شعله، صفحه استیل، شعله پلوپز در سمت راست، قطعات خارجی شیر و سرشعله ایتالیایی، فندک اتوماتیک، ترموکوپل فوق سریع اسپانیایی، شبکه‌های چدن از جنس نسوز و لعاب مات همراه با ولوم های دو جزئی تولید شده است. در اخر لازم است به این نکته اشاره کنیم که انواع اجاق گاز استیل البرز صفحه ای توکار و رومیزی این برند معتبر را همراه با ضمانت نامه شرکتی در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر ارائه می گردد.

مشخصات
برند
استیل البرز
نوع
اجاق گاز
رنگ
استیل
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
طول
91 سانتی متر
عرض
51 سانتی متر
تعداد محدوده پخت
5 عدد
جنس صفحه
استیل
جنس شبکه ها
چدنی با لعاب مات
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندک
اتوماتیک
نوع شیر
DEFENDI ایتالیا
نوع سرشعله
DEFENDI ایتالیا
محل قرار گیری پنل
جلوی صفحه
نوع ولوم
دو جزئی
محل پلوپز
راست

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداستیل البرز
نوعاجاق گاز
رنگاستیل
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار

ویژگی های اصلی

تعداد محدوده پخت5 عدد

مشخصات مقداری

طول91 سانتی متر
عرض51 سانتی متر

مشخصات فنی

جنس صفحهاستیل
جنس شبکه هاچدنی با لعاب مات
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندکاتوماتیک
نوع شیرDEFENDI ایتالیا
نوع سرشعلهDEFENDI ایتالیا
محل قرار گیری پنلجلوی صفحه
نوع ولومدو جزئی
محل پلوپزراست