اجاق گاز استیل البرز مدل S-5907
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

اجاق گاز استیل البرز مدل S-5907

Steel Alborz Gas Hob S-5907

  • گارانتی: 18 ماهه استیل البرز
  • نوع: اجاق گاز صفحه ای
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس صفحه: استیل
  • تعداد شعله: 5
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی اجاق گاز استیل البرز مدل S-5907

اگر به دنبال خرید اجاق گاز 5 شعله استیل البرز هستید، مدل S-5907 را می توانید به عنوان یکی از مدل های مناسب با قیمتی اقتصادی برای خود انتخاب کنید. اجاق گاز استیل البرز مدل S-5907 از مدل های توکار و صفحه ای استیل به شمار می ‌رود که با داشتن ۵ محدوده پخت و به کارگیری قطعات خارجی از مدل های پرفروش و پرطرفدار این برند معتبر است. احتمالاً شنیده ‌اید که یکی از بهترین مارک اجاق گاز ایرانی استیل البرز به شمار می رود و این برند نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای اروپایی، انواع اجاق گاز رومیزی و توکار خود را به فروش می‌ رساند که علاوه برداشتن استانداردهای ایرانی، استانداردهای اروپایی را نیز به همراه دارد. اگر شما عزیزان در دسته افرادی هستید که در خانواده پرجمعیت زندگی می‌ کنید، می ‌توانید اجاق گاز 5 شعله استیل البرز مدل S-5907 را با اطمینان خاطر برای خود انتخاب نمایید، در ادامه با بررسی جزئیات این کالا همراه شما هستیم.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که اجاق گاز استیل البرز مدل S-5907 دارای قطعات خارجی می ‌باشد و ترموکوبل فوق سریع از کشور اسپانیا در این مدل استفاده شده مه تضمین کننده سیستم امنیت شعله این محصول می باشد به گونه ‌ای که این ترموکوبل در هنگام خاموشی شعله، سریعا گاز را قطع خواهد کرد و همین امر یکی از مهم ترین امنیت های لازم برای یک اجاق گاز را برای شما مهیا می سازد.

همان طور که اشاره کردیم قطعات استفاده شده در اجاق گاز رومیزی استیل البرز مدل S-5907 خارجی می ‌باشد، نوع شیر، نوع سرشعله در این مدل از اجاق گاز صفحه ای ایتالیایی می باشد که در کنار این ویژگی، داشتن صفحه شبکه های چدنی با لعاب مات که قابلیت شستشوی آسان را با دست و ماشین ظرفشویی برای شما مهیا می سازد این اطمینان را به شما خواهد داد تا به دلیل جنس نسوز بودن، شما سالیان طولانی بتوانید بدون احساس در تغییر رنگ از آن استفاده کنید. توجه فرمایید که اجاق گاز 5 شعله استیل البرز S-5907 با داشتن محدوده‌های پخت کاملاً استاندارد این امکان را برای شما فراهم می ‌سازد تا به طور هم زمان از همه محدوده‌های پخت استفاده کنید.

جمع بندی

در این قسمت با بررسی جزئیات اجاق گاز 5 شعله استیل البرز به صورت مختصر همراه شما هستیم همان طور که اشاره کردیم صفحه این گاز از جنس استیل و دارای 5 محدوده پخت به همراه پلوپزی در وسط می باشد. نوع شیر و سرشعله ایتالیایی، ترموکوپل فوق سریع اسپانیایی، شبکه های چدن با لعاب مات، ولوم های دو جزئی با کیفیت بسیار بالا، ابعاد استاندارد در طول 88 و عرضه 52 سانتیمتر از ویژگی های این کالا است که آن را به یکی از مدل های پر فروش اجاق گاز رومیزی و یا صفحه ای تبدیل کرده است. شما عزیزان می توانید خرید خود را با بهترین قیمت اجاق گاز استیل البرز مدل S-5907 در فروشگاه اینترنتی بیست بخر انجام دهید و لازم به ذکر است که انواع محصولات این شرکت معتبر با گارانتی اصلی شرکتی درب منزل تقدیم حضور شما می شود.

مشخصات
برند
استیل البرز
نوع
اجاق گاز
رنگ
استیل
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
طول
88 سانتی متر
عرض
52 سانتی متر
تعداد محدوده پخت
5 عدد
جنس صفحه
استیل
جنس شبکه ها
چدنی با لعاب مات
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندک
اتوماتیک
نوع شیر
SABAF ایتالیا
نوع سرشعله
SABAF ایتالیا
محل قرار گیری پنل
جلوی صفحه
نوع ولوم
دو جزئی
محل پلوپز
وسط

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداستیل البرز
نوعاجاق گاز
رنگاستیل
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار

ویژگی های اصلی

تعداد محدوده پخت5 عدد

مشخصات مقداری

طول88 سانتی متر
عرض52 سانتی متر

مشخصات فنی

جنس صفحهاستیل
جنس شبکه هاچدنی با لعاب مات
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندکاتوماتیک
نوع شیرSABAF ایتالیا
نوع سرشعلهSABAF ایتالیا
محل قرار گیری پنلجلوی صفحه
نوع ولومدو جزئی
محل پلوپزوسط