اجاق گاز شیشه ای استیل البرز مدل G-5908
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

اجاق گاز شیشه ای استیل البرز مدل G-5908

Steel Alborz Glass Gas Hob G-5908

  • گارانتی: 18 ماهه استیل البرز
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس صفحه: سرامیک
  • تعداد شعله: 5
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

مشخصات اجاق گاز رومیزی شیشه ای استیل البرز G5908

اگر به دنبال خرید اجاق گاز شیشه ای در بهترین مارک اجاق گاز ایرانی هستید قطعاً استیل البرز را شنیده اید، برندی که هم اکنون تولیدات وسیعی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا دارد. این مارک که اجاق گازهای متنوع توکار و شیشه ای را تولید می کند با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، تنوع زیادی در مدل های گوناگون را به بازار عرضه کرده که مدل های شیشه ای آن در شعله های متفاوت طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. در این میان مشخصات و قیمت اجاق گاز شیشه ای استیل البرز مدل G-5908 را با هم بررسی می کنیم. این مدل از اجاق گاز با داشتن 5 شعله و طراحی زیبا بر روی شیشه مشکی سکویت 0.8 میلی‌متری اش دیزاینی متفاوت، زیبا و کارآمد دارد و از آنجایی که صفحه اجاق گاز شیشه ای استیل البرز G5908 دارای جنس سکوریت مقاوم و ضد خش است و در حین حال حرارت تا دمای 300 درجه سانتی‌گراد را تحمل می کند، طول عمر طولانی و زیبایی ماندگاری به این مدل پرفروش توکار داده است.

قیمت اجاق گاز شیشه ای استیل البرز

مطمئناً منطقی ترین روند در هنگام خرید هر کالایی، بررسی ویژگی های آن با سطح قیمتش است، به زمانی ساده هر شخص در قبال کیفیت و عملکرد یک دستگاه هزینه کند، در این قسمت با بررسی جزئی تر این مدل از اجاق گازی می خواهیم به این اطمینان برسیم که آیا این محصول و مدل ارزش خرید برای ما دارد یا خیر؟ و آیا G-5908 بهترین گزینه برای ماست؟

قیمت اجاق گاز شیشه ای استیل البرز مدل G-5908 به نسبت جنس صفحه، سر شعله و شیر ایتالیایی، ترموکوپل فوق سریع اسپانیایی بسیار اقتصادی به نظر می آید اگرچه نمی توان از ویژگی جنس شبکه های این مدل از صفحه رومیزی شیشه ای نام نبر چراکه چدنی با لعاب مات بر روی محدوده های پخت قرارگرفته است که علاوه بر مقاومت در برابر حرارت، به سادگی تمیز می شود و نوع جنس استفاده شده از آن باعث شده تا این اجاق گاز شیشه ای استیل البرز مدل G-5908 سالیانی طولانی با همان ظاهر اولیه، زیبا بماند. ابعاد این مدل از اجاق طول 90 سانتی متر و عرض 50 سانتی متر است و اگر شما فضایی معادل این فضا را دارید قطعاً انتخاب این مدل از صفحه توکار می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. لازم به ذکر است انواع اجاق گاز استیل البرز با گارانتی اصلی شرکتی این شرکت در فروشگاه تخصصی لوازم خانگی بیست بخر تقدیم دوستان می‌گردد.

مشخصات
برند
استیل البرز
نوع
اجاق گاز
رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
طول
90 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
تعداد محدوده پخت
5 عدد
جنس صفحه
شیشه سکوریت (مقاوم به حرارت تا 300 درجه)
جنس شبکه ها
چدنی با لعاب مات
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندک
اتوماتیک
نوع شیر
SABAF ایتالیا
نوع سرشعله
SABAF ایتالیا
محل قرار گیری پنل
جلوی صفحه
نوع ولوم
دو جزئی
محل پلوپز
وسط

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداستیل البرز
نوعاجاق گاز
رنگمشکی
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار

ویژگی های اصلی

تعداد محدوده پخت5 عدد

مشخصات مقداری

طول90 سانتی متر
عرض50 سانتی متر

مشخصات فنی

جنس صفحهشیشه سکوریت (مقاوم به حرارت تا 300 درجه)
جنس شبکه هاچدنی با لعاب مات
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندکاتوماتیک
نوع شیرSABAF ایتالیا
نوع سرشعلهSABAF ایتالیا
محل قرار گیری پنلجلوی صفحه
نوع ولومدو جزئی
محل پلوپزوسط