اجاق گاز استیل البرز مدل G-5901 S
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

اجاق گاز استیل البرز مدل G-5901 S

Steel Alborz Gas Hob G-5901 S

تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی اجاق گاز استیل البرز مدل رومیزی G-5901 S

اجاق گاز استیل البرز مدل G-5901 S از دسته صفحه رومیزی های توکار 5 شعله می باشد که با ترکیب زیبای استیل و شیشه طراحی شده است، این نوع ترکیب در دیزاین کار را برای انتخاب افراد ساده تر کرده چراکه آسان تر می توانید آن را یکپارچه با دیزاین آشپزخانه خود انتخاب فرمایید. جنس صفحه استنلس استیل 18/10+شیشه سکوریت 0.8 می باشد، شیشه ای سکوریت ضد خش و مقاوم به حرارت تا دمای 300 درجه سانتیگراد و همچنین استیلی که عایق حرارت و ضد لک است علاوه بر زیبایی، کار تمیز کردن سطح این اجاق گاز را ساده تر نموده است. قیمت اجاق گاز استیل البرز مدل G-5901 S با توجه به خصوصیات ویژه اش کاملاً اقتصادی و منطقی به نظر می رسد چراکه علاوه بر جنس باکیفیت صفحه اش دارای سر شعله و شیرهایی ساخت کشور ایتالیا و همچنین ترموکوپل سریعی ساخت کشور اسپانیا است که بسیار سریع در هنگام خاموشی شعله، گاز را برای حفظ امنیت قطع می کند.

شرکت صنایع استیل البرز سال هایی بسار طولانی است که با استانداردهای ایران و اروپا در بیش از 40 کشور دنیا فعالیت فروش دارد و همواره توانسته با باکیفیت ترین مدل ها و با توجه به توازن قیمت اجاق گاز استیل البرز در مدل های مختلف همچون G5901Sجای خود را در بازار کل دنیا حفظ کند.

توازن کیفیت و قیمت اجاق گاز استیل البرز مدل G-5901 S

حال که صحبت از قیمت و هزینه پرداختی بابت خرید اجاق گاز است باید این نکته را در نظر بگیریم که آنچه مهم است، توازن قیمت ها و کیفیت یک دستگاه است لذا به شرح اختصاری از این اجاق گاز رومیزی می پردازیم: همانطور که اشاره نمودیم این مدل از اجاق گاز استیل البرز با 5 شعله، شعله پلوپز در وسط، صفحه استیل و شیشه (شیشه سکوریت و استیل عایق و مقاوم در برابر حرارت و لک)، ترموکوپل فوق سریع ORKLI اسپانیا، شیر و سر شعله SABAF ایتالیا، شبکه شعله پخش کن از جنس چدن لعاب دار (نسوز)، ولوم دو جزئی، ابعادی معادل 86 سانتی متر طول و 50 سانتی متر عرض می باشد و اکنون در دسته پرفروش ترین ها در بهترین مارک اجاق گاز ایرانی می باشد و به دلیل استفاده از بالاترین تکنولوژی های روز به همراه متریالی خارجی و حرفه ای می توان به توازن مناسب کیفیت و قیمت اجاق گاز استیل البرز مدل G-5901 S اشاره نمود. لازم به ذکر است تمامی محصولات شرکت استیل البرز با ضمانت نامه اصلی و شرکتی تقدیم حضور شما عزیزان می گردد.

مشخصات
برند
استیل البرز
نوع
اجاق گاز
رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
طول
86 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
تعداد محدوده پخت
5 عدد
جنس صفحه
استیل
شیشه سکوریت (مقاوم به حرارت تا 300 درجه)
جنس شبکه ها
چدنی با لعاب مات
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندک
اتوماتیک
نوع شیر
SABAF ایتالیا
نوع سرشعله
SABAF ایتالیا
محل قرار گیری پنل
جلوی صفحه
نوع ولوم
دو جزئی
محل پلوپز
وسط

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداستیل البرز
نوعاجاق گاز
رنگمشکی
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار

ویژگی های اصلی

تعداد محدوده پخت5 عدد

مشخصات مقداری

طول86 سانتی متر
عرض50 سانتی متر

مشخصات فنی

جنس صفحه شیشه سکوریت (مقاوم به حرارت تا 300 درجه)استیل
جنس شبکه هاچدنی با لعاب مات
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندکاتوماتیک
نوع شیرSABAF ایتالیا
نوع سرشعلهSABAF ایتالیا
محل قرار گیری پنلجلوی صفحه
نوع ولومدو جزئی
محل پلوپزوسط