اجاق گاز استیل البرز مدل G-5701
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

اجاق گاز استیل البرز مدل G-5701

Steel Alborz Gas Hob G-5701

  • گارانتی: 18 ماهه استیل البرز
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس صفحه: سرامیک
  • تعداد شعله: 5
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی اجاق گاز استیل البرز مدل G-5701

اجاق گاز استیل البرز مدل G5701 یک گاز صفحه ای 5 شعله می باشد که مشعل های آن در 1 شعله بزرگ، 2 عدد متوسط و 2 عدد کوچک طراحی شده است. بر کسی پوشیده نیست که یکی از بهترین مارک های اجاق گازی، استیل البرز به شمار می رود و انتخابی از میان مدل های این برند می تواند انتخابی کاملاً منطقی و به صرفه باشد چراکه اجاق گاز استیل البرز در مدل‌هایش علاوه بر کیفیت، طول عمر، تمامی استانداردها و نیازهای لازم را به صورت بهینه استفاده کرده است. داشتن شیشه ضد خش مشکی بر روی این مدل، فندک اتوماتیک و ترموکوپل فوق سریع ORKLI اسپانیا به منظور قطع سریع گاز در هنگام خاموشی شعله از دیگر ویژگی های اجاق گاز استیل البرز مدل G-5701 به شمار می رود.

در هنگام تمیز کردن این صفحه گازی توکار دیگر لازم نیست نگران خش افتادن و یا سخت تمیز شدن آن باشید چراکه جنس سرامیک و شیشه استفاده شده در این مدل، کار را برای شما هرچه ساده تر کرده است و شما با دستمالی ساده می توانید در زمانی کوتاه اجاق گاز خود را تمیز کنید، جنس این صفحه از سکوریت مقاوم به حرارت تا دمای 300 درجه سانتی‌گراد است که می تواند خود تضمین کننده طول عمر و اثبات کننده کیفیت این محصول باشد. قیمت اجاق گاز استیل البرز مدل G-5701 با توجه به داشتن قطعات خارجی؛ سرشعله و شیر ایتالیایی، ترموکوپل فوق سریع ORKLI اسپانیا می تواند کاملاً منطقی و اقتصادی برشمرده شود. از دیگر ویژگی های این صفحه رومیزی توکار استیل البرز می توان به داشتن ولومی دو جزئی در تکنولوژی جدید و شبکه هایی از جنس چدن با لعاب مات اشاره نمود، این چدن‌ها به راحتی قابل شستشو هستند و به دلیل جنس نسوزشان به مرور زمان هیچ‌گونه تغییر رنگی نخواهند داد.

اختصار ویژگی های اجاق گاز رومیزی استیل البرز G5701

همانطور که اشاره کردیم این اجاق گاز استیل البرز توکار یا صفحه رومیزی 5 شعله می باشد که دارای شعله پلوپز در وسط، فندک اتوماتیک، صفحه شیشه سکوریت 0.8 میلی مترو مقاوم به حرارت تا دمای 300 درجه سانتی‌گراد ، شبکه ای از جنس چدن نسوز با لعاب مات، رده مصرف انرژی A، ترموکوپل فوق سریع ORKLI اسپانیا، سر شعله و شیر ساخت ایتالیا، ولوم دو جزئی است.

اگر فضای کافی برای خرید اجاق گاز استیل البرز مدل G-5701 در طول 86 سانتی متر، 50 سانتی متر دارید، می توانید در انتخاب این مدل کاملاً مصمم اقدام فرمایید و از انتخاب این مدل کارآمد با طول عمری بالا لذت ببرید. لازم به ذکر است کلیه مجموعه محصولات استیل البرز در فروشگاه آنلاین 20 بخر با گارانتی شرکتی و اصلی خود این کمپانی ارائه خواهد شد.

مشخصات
برند
استیل البرز
نوع
اجاق گاز
رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
طول
68 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
تعداد محدوده پخت
5 عدد
جنس صفحه
شیشه سکوریت (مقاوم به حرارت تا 300 درجه)
جنس شبکه ها
چدنی با لعاب مات
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندک
اتوماتیک
نوع شیر
SABAF ایتالیا
نوع سرشعله
SABAF ایتالیا
محل قرار گیری پنل
جلوی صفحه
نوع ولوم
دو جزئی
محل پلوپز
وسط

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداستیل البرز
نوعاجاق گاز
رنگمشکی
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار

ویژگی های اصلی

تعداد محدوده پخت5 عدد

مشخصات مقداری

طول68 سانتی متر
عرض50 سانتی متر

مشخصات فنی

جنس صفحهشیشه سکوریت (مقاوم به حرارت تا 300 درجه)
جنس شبکه هاچدنی با لعاب مات
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)فوق سریع ORKLI اسپانیا
نوع فندکاتوماتیک
نوع شیرSABAF ایتالیا
نوع سرشعلهSABAF ایتالیا
محل قرار گیری پنلجلوی صفحه
نوع ولومدو جزئی
محل پلوپزوسط